Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Kapellskär Tisdag
-
Kapellskär Tisdag
Publicerad av surfen på 29 mars, 2009 vid 14:16Är det någon mer som tänker åka ut om allt står sig och vinden inte tok vrider upp mot V-NV. Eftermiddagen ser ut som om det blir lite varmare i luften, ska försöka pallra mig ut till 10 tiden i alla fall.
//surfen
boman svarade 15 år, 11 månader sedan 5 Medlemmar · 15 Svar -
15 Svar
-
@surfen 537837 wrote:
Är det någon mer som tänker åka ut om allt står sig och vinden inte tok vrider upp mot V-NV. Eftermiddagen ser ut som om det blir lite varmare i luften, ska försöka pallra mig ut till 10 tiden i alla fall.
//surfen
Äh fy fan ska du ut surfen?
i veckan kom det ett isblock med en isbjörn på i blidösundet…tror jag väntar ett tag 😉
-
Va fan, jag har isbjörnar i fickorna. Men det låter otrevligt de där om isblock, är det inte isfritt därute?
-
Klart det måste vara isfritt. verkar blåsa mest i morgon. sticker dit efter jobbet. blir att flexa ut vid 1500. någon som är på? windguru säger 9m/s SV
076-2101407
-
Japp det är isfritt!
jag var där i fredags och åkte en stund 🙂
kanske åker ut imorgon med om vädret är bra -
Ja det var väl bra att det är isfritt, men nu börjar dom ändra i prognosen lite, ser bättre ut i dag än för tisdagen dock lite kallare i luften. Vi får se?
-
Yes! Jag jobbar hemma ju! 🙂 Men om det är väst, borde man inte sikta på Östernäs brygga eller Ärken?
-
Ähh va faen, Ärken är ju is fortfarande (ellerhur!?!?) Men Östernäs?
-
Boman, kan man inte ta sig söderut mot Blidö och dom bitarna på väst?
-
stoorfaen;538022 wrote:Hur har det gått?
Det gick riktigt bra 🙂
var lagom mycket vind för en nybörjare som mig:tongue: -
var och körde till halv åtta i kappellskär. bra tryck med 5.3. väldigt skönt att ha kommit ur ide. kom till och med på en ny teknik i tricken ^^. peace!
-
Va ut i alla fall, men på östernäs. Det va byigt och tutade på rätt bra emellanåt. Trots taskig prog. Men det kunde varit roligare.
-
fan va sugen man blir men jag suger på premiären ett tag till…
Blidö på väst blir svårt då det är bebyggt överallt.
Logga in för att svara.