Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Kappelskär?

• Kappelskär?

Publicerad av magman på 9 augusti, 2008 vid 11:16

Howdy,

Funderar på att testa Kappelskär måndag em/kväll om prognosen håller i sig. Någon som vet var man launchar bäst?

magman svarade 16 år, 8 månader sedan 4 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • perrapops

Medlem
    9 augusti, 2008 vid 11:25

Tjenare!
    Du går i bäst vid badstranden nära gamla klubbhuset.

Ha det.

• magman

Medlem
    9 augusti, 2008 vid 11:40

Tack, men sorry, jag har ingen koll alls på stället. Ligger det på Södra sidan?

• perrapops

Medlem
    9 augusti, 2008 vid 11:47

Precis, när du kommer till Kappelskär så har du ju färjeläget på din vänstra sida, på höger sida längre fram så ligger klubbhuset. Det är ganska svårt att missa.

• magman

Medlem
    9 augusti, 2008 vid 11:49

Super, tack!

• boman

Medlem
    9 augusti, 2008 vid 12:50

Eller söndag eftermiddag!? 🙂

• perrapops

Medlem
    9 augusti, 2008 vid 18:17

Är riktigt sugen på eftermiddagen,håller sig prognosen enligt smhi 8-12 m/s på eftermiddagen (Smhis kustväder på telefon) så kommer jag 🙂

• ebh

Medlem
    9 augusti, 2008 vid 20:42

Kommer att bli bra!
    Hela den rikliga ytterskärgården framför fötterna!
    ebh

• magman

Medlem
    10 augusti, 2008 vid 10:40

Halloj,

Tror ni på skön segling ikväll. Kollade på windguru och det såg lite trött ut! Imorgon em så ser det mer lovande ut! Jag sticker nog ut så fort jag kan efter jobbet.

Ciao

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA