• haze

Medlem
    28 oktober, 2008 vid 11:08

SVIN!!!!!! Gillar dig inte längre Mårten. Kollar du upp Courseracing brädan åt mig?

• mackan

Medlem
    28 oktober, 2008 vid 11:17

Mååååårten!!!

Vill bara berätta att det är 22 grader, bra ljus och kontrast i Eizo-skärmen.
    Jag redigerar bilder hela dagen!
    Tja!

illa, illa… Bara att grattulera den gamle mannen från Båstad som har flest surfdagar per år och med riktigt hög kvalitet dessutom! Hälsa bröderna downwind o Jonas!

• anr

Medlem
    28 oktober, 2008 vid 12:23

Fan va gott Mårten! Njut!!!!!!

• rimsson

Medlem
    28 oktober, 2008 vid 12:37

vill bara berätta att det e sjukt varmt, grymma vågor, ingen vind, kiten är torr, jag har blivit grym på pingis, lärt mig tvätta….vill också berätta att jag o flip har klarat oss utmärkt i 6 veckor, kanske blir kickade från boendet imorgon……
    återkommer med nyheterna imorgon

• mjersen

Medlem
    28 oktober, 2008 vid 12:37

habo, blå himmel och najs i 9an funkade med!

• petter_xd

Medlem
    28 oktober, 2008 vid 12:48

Usch usch, inte helt fel! Funderar starkt på att sticka dit nästa vinter! 😀 AWESOME! Fixar du dedär fenhusen o fenorna till mig o Hannes? Skitsjysst, hade gött i värmen!

• samhansson

Medlem
    28 oktober, 2008 vid 14:05

äntligen är hösten är här, SKÅL!

• milkman

Medlem
    28 oktober, 2008 vid 15:56

Mulet, regn i luften. ca 9grader, svinkallt i vattnet och våtdräkten som är blöt från igår för inget torkar på hösten längre, dessutom luktar dojjorna fan för dom har nog inte torkat en gång på två veckor. Självklart dör vinden lagom till det största är riggat och inte ens Skimmbrädan räddar dagen.
    Stockholmssurf, inte ens när det är som värst. Nu är nog sässongen över för mig – man skulle ha det som du Mårten! Grattis!
    SKÅL!

• jonaish

Medlem
    28 oktober, 2008 vid 16:11

MårtenB..

Det är inte nääys att sitta framför AC’n, med 25grader å fullt ös på fläkten….

• christian12345

Medlem
    28 oktober, 2008 vid 18:51
    Dalen;512422 wrote:
    Vill bara berätta att det är 25 grader, bra vågor och tryck i vinden.
    [..]

Shit vad najs det låter. När vi pratade på telefon snackade du om ett bra ställe att hyra WV Golf på. Har du en mejl-adress eller liknande till mig?

• dalen

Medlem
    28 oktober, 2008 vid 20:41

@rimsson 512442 wrote:

vill bara berätta att det e sjukt varmt, grymma vågor, ingen vind, kiten är torr, jag har blivit grym på pingis, lärt mig tvätta….vill också berätta att jag o flip har klarat oss utmärkt i 6 veckor, kanske blir kickade från boendet imorgon……
    återkommer med nyheterna imorgon

ja er kan man lita på. Allltid händer det något när ni är i farten.
    Boende är ju ingen stor sak. Bo i boardbagen vet ja.
    Säg hej till fille

• dalen

Medlem
    28 oktober, 2008 vid 20:44

@christian12345 512534 wrote:

Shit vad najs det låter. När vi pratade på telefon snackade du om ett bra ställe att hyra WV Golf på. Har du en mejl-adress eller liknande till mig?

Tjena!
    Kolla på http://www.kiteskolanbastad.se/
    så hittar du vad du söker. Mike har nog bil till dig. Theo har hyrt ut alla sina sa han idag.
    Hör av dig när du är på väg.

• skotten

Medlem
    28 oktober, 2008 vid 23:53

damn pappa m… I am super jealous man, it shows that sam misses you.. he is getting grumpier by the day.

• pettux

Medlem
    29 oktober, 2008 vid 16:38

Hej, hur är det med det där bygget vid Big Bay?

Är lite oroad för att de lyckas fucka upp vinden vid Kamers och skapa parkeringskaos vid Big Bay. Att ge lite lugnande besked, tack! 😀

• dalen

Medlem
    29 oktober, 2008 vid 20:56

Bygget av det stora huset tror jag inte kommer att påverka vinden något. Problemet blir när vi flyttar in att vi inte får långt till stranden och kommer att kunna hoppa in i poolen :(.
    Har hört att badvakten är lite tradig och inte uppskattar denna växande sport (poolkiting).

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.