Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › kära kitare,,
-
@djevulen 493389 wrote:
god dag mina nära å kära till helgen kommer det ett landsmän upp till götet å hälsar på,eftersom de e kitare och om det blåser lite på lördag så tänkte jag fixa ihop en tävling,,inget allvarligt men det måste locka fram barnet och skratt attackerna i dessa dårar,,så jag behöver hjälp med att komma på någon annorlunda race,,,tex om det går att ta en snowracer å kite å sen köra dragrace ,eller längdhopp eller vem som kan både kita å skala en apelsin på minsta tid,,,,kom med era sjuka ideer.givetvis får alla vara med å ”tävla”
…..då vinden oftast inte infinner sig när man planerar sånt här (murpys law) föreslår jag att du även har en ”plan B” t.ex beach vollyboll eriksberg….´:)
-
åk och hyr ett flak, kontakta en ishall och be om att få all is när dom tömmer maskinen, gör en nice 15 meters line i någon liten backe och ha en jibbtävling med kitebrädan utan fenor! lär gå sjukt bra :p
-
Jag har en seriös grej om det blåser!
detta kräver 2 st paintball utrustningar . Sen med en kula i magget kör man emot varandra och ser vem som blir träffad. Som något slags turné spel. -
Jag kan ju ta med mountainboarden så kör vi med kite o ögonbindel o ser vem som kommer längst
-
@djevulen 493389 wrote:
god dag mina nära å kära till helgen kommer det ett landsmän upp till götet å hälsar på,eftersom de e kitare och om det blåser lite på lördag så tänkte jag fixa ihop en tävling,,inget allvarligt men det måste locka fram barnet och skratt attackerna i dessa dårar,,så jag behöver hjälp med att komma på någon annorlunda race,,,tex om det går att ta en snowracer å kite å sen köra dragrace ,eller längdhopp eller vem som kan både kita å skala en apelsin på minsta tid,,,,kom med era sjuka ideer.givetvis får alla vara med å ”tävla”
Bjud in detta band och kör formationsåkning i takt o ton
Logga in för att svara.