Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Kära speedsurfers – något att bita i…

• anonym-anvandare

Medlem
    21 oktober, 2005 vid 15:28

Det kan jag bara säga att fixa sina prostataproblem är en upplevelse jag inte missunnar dig käre Get Wet.
    Blunda och tänk på nåt annat bara grin.gif grin.gif
    Moster Kenneth

• getwet

Medlem
    21 oktober, 2005 vid 16:08

Jag vet…följde läkarens rekommendationer strikt. Minst tre ggr om dagen blush.gif blush.gif wink.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    21 oktober, 2005 vid 21:29

HM jag undrar om du vet vad jag pratar om.
    Du får lägga upp dig på en bänk sedan kör doktorn upp hela handen i arslet på dig.
    Detta är naturligtvis något som vi inte upplevt utan sett på TV.
    Men efter en sån upplevelse undrar du hur pojkar kan gilla pojkar. Säger dom som upplevt detta
    Din ende vän i Kalmar
    Kenneth

• faster

Medlem
    22 oktober, 2005 vid 12:15

På konfen har du angivit ditt yrke som professionell skitsnackare, måste medge att det stämmer.För att återgå till sann fakta, så är jag snabbare än dig på samtliga distanser. Poängtera att det var sjögräs också vid den tidpunkten. Du kan inte vara bäst på allt även om du skulle vilja. Tänk på att du börjar bli lite till åren också. Lead don`t follow

• nordgren

Medlem
    22 oktober, 2005 vid 13:47

Haha ja jävlar, här var det pajkastning för fulla muggar. grin.gif

• jester

Medlem
    22 oktober, 2005 vid 14:41

Svar till:

Haha ja jävlar, här var det pajkastning för fulla muggar. grin.gif

[/ QUOTE ]

Det dom saknar i speed tar dom igen på annat… grin.gif

• getwet

Medlem
    23 oktober, 2005 vid 11:29

Hemskt ledsen käre vän men vem som är snabbast kommer att visa sig samma dag, samma plats, samt när vi har samma förutsättningar. Och i ärlighetens namn kommer det bli vare sig du eller jag som är snabbast den dagen. tongue.gif Det är vi bägge för gamla för, och du kan ju själv inte heller bli bäst på allting, eller någonting! wink.gif wink.gif

Och så var du där och gnällde igen om ditt djävla sjögräs…..dåliga ursäkter bara!

Nä nu djävlar kryper jag ned i Jaccuzzin med frun och korkar upp en Champagne, vad ska du göra min käre vän? wink.gif

Kom på att jag faktiskt är snabbare på att segla radiostyrd segelbåt, samt att min bil kör skiten ur din kärra….(och för alla er andra som ännu inte fattat att detta är enbart ett ordhuggeri två “bröder” emellan, så tro inte att det är det, detta är på fullt och blodigt allvar)
    I love you my best friend Moster, and i miss you up here!

• getwet

Medlem
    23 oktober, 2005 vid 14:29

Passa dig djävligt noga Jester. TB surf och jag är snart på jobb i Kungsbacka……..Häng med får du en bra fart! wink.gif

• getwet

Medlem
    23 oktober, 2005 vid 14:35

Hallåj gamle man, vet exakt vad du talar om blush.gif Läkarens ordination var att det skulle ske någon form av tömning ca 2-3 ggr dagligen för att komma tillrätta med problemet(som varenda surfare i beaktningsvärd ålder kommer att drabbas av, garanterat!(förutom tjejerna då kanske wink.gif) . Den ordinationen köpte jag rakt av, min fru likaså…… blush.gif blush.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    24 oktober, 2005 vid 11:04

Tjena broder hoppas ni hade trevligt i jaccuzzin. Fick upp Forden i 200 i helgen.

• getwet

Medlem
    30 oktober, 2005 vid 07:11

Igår var jag snabbare än dig Moster, så det så!

• anonym-anvandare

Medlem
    30 oktober, 2005 vid 07:23

Enligt alla brudar så är Robban snabbare än dig ooo.gif
    Farbror

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Kära speedsurfers – något att bita i…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.