Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Kära speedsurfers – något att bita i…
-
Det kan jag bara säga att fixa sina prostataproblem är en upplevelse jag inte missunnar dig käre Get Wet.
Blunda och tänk på nåt annat bara
Moster Kenneth -
Jag vet…följde läkarens rekommendationer strikt. Minst tre ggr om dagen
-
HM jag undrar om du vet vad jag pratar om.
Du får lägga upp dig på en bänk sedan kör doktorn upp hela handen i arslet på dig.
Detta är naturligtvis något som vi inte upplevt utan sett på TV.
Men efter en sån upplevelse undrar du hur pojkar kan gilla pojkar. Säger dom som upplevt detta
Din ende vän i Kalmar
Kenneth -
På konfen har du angivit ditt yrke som professionell skitsnackare, måste medge att det stämmer.För att återgå till sann fakta, så är jag snabbare än dig på samtliga distanser. Poängtera att det var sjögräs också vid den tidpunkten. Du kan inte vara bäst på allt även om du skulle vilja. Tänk på att du börjar bli lite till åren också. Lead don`t follow
-
Haha ja jävlar, här var det pajkastning för fulla muggar.
-
Svar till:
Haha ja jävlar, här var det pajkastning för fulla muggar.
[/ QUOTE ]
Det dom saknar i speed tar dom igen på annat…
-
Hemskt ledsen käre vän men vem som är snabbast kommer att visa sig samma dag, samma plats, samt när vi har samma förutsättningar. Och i ärlighetens namn kommer det bli vare sig du eller jag som är snabbast den dagen. Det är vi bägge för gamla för, och du kan ju själv inte heller bli bäst på allting, eller någonting!
Och så var du där och gnällde igen om ditt djävla sjögräs…..dåliga ursäkter bara!
Nä nu djävlar kryper jag ned i Jaccuzzin med frun och korkar upp en Champagne, vad ska du göra min käre vän?
Kom på att jag faktiskt är snabbare på att segla radiostyrd segelbåt, samt att min bil kör skiten ur din kärra….(och för alla er andra som ännu inte fattat att detta är enbart ett ordhuggeri två “bröder” emellan, så tro inte att det är det, detta är på fullt och blodigt allvar)
I love you my best friend Moster, and i miss you up here! -
Passa dig djävligt noga Jester. TB surf och jag är snart på jobb i Kungsbacka……..Häng med får du en bra fart!
-
Hallåj gamle man, vet exakt vad du talar om Läkarens ordination var att det skulle ske någon form av tömning ca 2-3 ggr dagligen för att komma tillrätta med problemet(som varenda surfare i beaktningsvärd ålder kommer att drabbas av, garanterat!(förutom tjejerna då kanske ) . Den ordinationen köpte jag rakt av, min fru likaså……
-
Tjena broder hoppas ni hade trevligt i jaccuzzin. Fick upp Forden i 200 i helgen.
-
Enligt alla brudar så är Robban snabbare än dig
Farbror
Logga in för att svara.