• Karlskrona

Publicerad av anonym-anvandare på 1 juli, 2005 vid 13:04

Var någonstans surfar ni som bor i Karlskrona???

Är sedan länge lycklig sommargäst i K-Krona men börjar få spunk på att bara plöja plattvatten och knappt knähögt chop. Finns det något ställe som erbjuder lite bättre vågförhållanden i krokarna runt K.Krona? Sommarbrisen är allt som oftast generös nog för 5halv och storvågis men… det saknas vågor. Var är dem?
    Pliiiis hjälp!

martink svarade 19 år, 10 månader sedan 4 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • pederboy

Medlem
    1 juli, 2005 vid 13:09

Denna ”Heta” fråga har varit uppe på Konfen med jämna mellanrum, hurvida KNA och blekinge SPOTS är ”Secret” eller ej.

Uttalade mig förra gången i denna fråga, klämde en del tår tydligen. Jag håller mig utanför denna gång, ni i Blekinge får klara detta själva. wink.gif

7p

• feffe

Medlem
    1 juli, 2005 vid 13:32

Ääääh för 17, dem med ”klämda tår” lär ju också bli vilsna gäster någongång, någon annanstans.
    Kom igen nu, va´hygglo och upplys mig.

• martink

Medlem
    1 juli, 2005 vid 16:03

Ställ frågan här istället så lär du nog få lite fler svar.
    Knasurf
    /Fd. Karlskronabo.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.