Senaste nytt Forums Kitesurfing Session Karlskrona

• matte_c

Member
    27 oktober, 2005 at 11:29

Imorgon fredag är det dags att step into liquid igen! ska blåsa 10 ms S-SO. Har för mig vi åkte idet för ett par veckor sedan. Kan bli läge för tolvan mao. Jag är ledig hela dan och kan sticka närsom.

/Matte

• tuben

Member
    28 oktober, 2005 at 07:24

I´m in. Brazeé sa snackade nått om folk från kalmar som kommer ner.

• matte_c

Member
    2 november, 2005 at 09:32

nu börjar det dra ihop sig igen. imorgon ska det blåsa 8-10 S-SV och på fredag SV hela dan. Sugen tobbe? Kan jag låna din 10’a isf? har inte lagat min 12’a än. hyser fortfarande agg mot den.

/Matte

• tuben

Member
    6 november, 2005 at 10:46

Hur gick det i helgen matte? Mycke folk ute eller?

• matte_c

Member
    10 november, 2005 at 19:30

Fick du rippa nåt idag tobbe? Såg ut som det funkade bra med 10’an när jag drog. Själv är jag rätt nöjd. 70 minuter innan jobbet, rigga ner på 15 min och ändå vara i tid till jobbet tycker jag är godkänt.

Nästa gång vi ska ut är på lördag. 9-10 SV hela dagen. Man fattar det knappt. Börjar redan nu oroa mig för om jag kommer rigga rätt, 10’an eller 16.

Piggen verkar lite frusen av sig. pallade bara 40 minuter barfota i vattnet.
    /Matte

• tuben

Member
    10 november, 2005 at 22:42

ooo ye. riktigt nice åkning. fegade lite med ömande fot. fick till en riktigt go raley. kändes som jag flög över hela viken..

vi får höras om helgen

• matte_c

Member
    12 november, 2005 at 03:24

tjena man, nu har senoritan lämnat för tillfället så nu blir det att koncentrera sig på kiting istället. ser ut att blåsa riktigt bra imorgon, kring 10 SV! Jag är sugen på att sticka ut imorgon vid 12-13 nån gång. ska höra med jens och piggen också. hörs!

/MC

• matte_c

Member
    16 november, 2005 at 17:42

Fick du skriva något i surfdagboken i måndags tobbe? Som det ser ut nu kommer det ju blåsa nordligt i en hel vecka framöver.inget surfande på ett tag alltså. Men ännu är årets sista surfdag långt borta, har precis lagt in en beställning hos macke på en sån där våtdräkt du kör med. om den funkar så bra som jag hoppas blir det väl lite surf i mellandagarna.

när vinden vänder sticker vi ut igen
    /Matte

• tuben

Member
    18 november, 2005 at 10:02

det var sjukt. Superöveriggad med 8:an

Ola bröt handen när han var längst ut. Helt galet. fick surfa in med bruten hand. Så det blir gips för han i en månad.

Rock n roll

Page 2 of 2

Log in to reply.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Session Karlskrona

You must be logged in to create new discussions.