Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Session › Karlskrona
-
Imorgon fredag är det dags att step into liquid igen! ska blåsa 10 ms S-SO. Har för mig vi åkte idet för ett par veckor sedan. Kan bli läge för tolvan mao. Jag är ledig hela dan och kan sticka närsom.
/Matte
-
I´m in. Brazeé sa snackade nått om folk från kalmar som kommer ner.
-
nu börjar det dra ihop sig igen. imorgon ska det blåsa 8-10 S-SV och på fredag SV hela dan. Sugen tobbe? Kan jag låna din 10’a isf? har inte lagat min 12’a än. hyser fortfarande agg mot den.
/Matte
-
Fick du rippa nåt idag tobbe? Såg ut som det funkade bra med 10’an när jag drog. Själv är jag rätt nöjd. 70 minuter innan jobbet, rigga ner på 15 min och ändå vara i tid till jobbet tycker jag är godkänt.
Nästa gång vi ska ut är på lördag. 9-10 SV hela dagen. Man fattar det knappt. Börjar redan nu oroa mig för om jag kommer rigga rätt, 10’an eller 16.
Piggen verkar lite frusen av sig. pallade bara 40 minuter barfota i vattnet.
/Matte -
ooo ye. riktigt nice åkning. fegade lite med ömande fot. fick till en riktigt go raley. kändes som jag flög över hela viken..
vi får höras om helgen
-
tjena man, nu har senoritan lämnat för tillfället så nu blir det att koncentrera sig på kiting istället. ser ut att blåsa riktigt bra imorgon, kring 10 SV! Jag är sugen på att sticka ut imorgon vid 12-13 nån gång. ska höra med jens och piggen också. hörs!
/MC
-
Fick du skriva något i surfdagboken i måndags tobbe? Som det ser ut nu kommer det ju blåsa nordligt i en hel vecka framöver.inget surfande på ett tag alltså. Men ännu är årets sista surfdag långt borta, har precis lagt in en beställning hos macke på en sån där våtdräkt du kör med. om den funkar så bra som jag hoppas blir det väl lite surf i mellandagarna.
när vinden vänder sticker vi ut igen
/Matte -
det var sjukt. Superöveriggad med 8:an
Ola bröt handen när han var längst ut. Helt galet. fick surfa in med bruten hand. Så det blir gips för han i en månad.
Rock n roll
Log in to reply.