Senaste nytt Forums Vågsurfing Karlskrona / Blekinge surf spots?

• Karlskrona / Blekinge surf spots?

Publicerad av asi på 31 augusti, 2003 vid 12:05

Hej, nu står jag inte ut längre. Måste iväg och vågsurfa, men VAR!? Bor i karlskrona, vad finns det för spots i närheten? I Blekinge trakterna alltså, Åhus är en bit bort…funkar det? Eller är det Öland som gäller? Eller kanke finns det något närmare Karlskrona, i Karlskrona??

/AsI

stoney77 svarade 21 år, 3 månader sedan 4 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    8 september, 2003 vid 17:39

jag flyttar ner om 3veckor, har ett par ställen att kolla….

• anonym-anvandare

Medlem
    11 september, 2003 vid 11:33

lindö funkar på sv-so men det kräver 12ms+.

• fla

Medlem
    12 september, 2003 vid 15:42

Hör av er om ni ska ut och surfa i Karlskrona eller Ronneby området så hänger både jag och AsI gärna med ut!

/fLa
    fredrik27@spray.se

• anonym-anvandare

Medlem
    29 september, 2003 vid 19:00

Tjena, jag bor med i Karlskrona, var och tittade på ett ställe som heter Lindö utanför Listerby/Ronneby och där skulle det tydligen kunna bli stort om det blåste ordentligt sydligt och sedan vred över mot s/v – v. Men det är ganska ordentligt med sten där kan jag tala om. Annars har jag åkt ner till skåne ett par gånger…vitemölla strax norr om kivik vid östligt och ett spot jag hittade en bit ifrån kåseberga vid s/v – v. Har några fina bilder från stället jag nämnde sist.

• anonym-anvandare

Medlem
    29 september, 2003 vid 19:10

fla…pluggar du på högskolan i karlskrona och är du medlem i kryss i så fall…Ser på din bild att du är ute och surfar utanför vodafones hus med en bräda som ser väldans lik skolans bräda =)
    /Stoney, Kna-bo

• stoney77

Medlem
    29 september, 2003 vid 19:26

Då var man reggad med då smile.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vågsurfing Karlskrona / Blekinge surf spots?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.