-
Karlskrona/ronneby
Tjenix blekinge.
Har hört att det skall finnas en local dealer i ronneby, Mats tror jag. Någon som vet var stället finns eller hur man får tag i honom.
OBS.
Var ligger Lindö?
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Karlskrona/ronneby
Tjenix blekinge.
Har hört att det skall finnas en local dealer i ronneby, Mats tror jag. Någon som vet var stället finns eller hur man får tag i honom.
OBS.
Var ligger Lindö?
Mats stämmer bra… han finns med i gulasidorna
Vind & Våg i Ronneby
0457-270 02
Mobiltfn 070-344 46 46
Var på semester där för ett par år sedan. Killen sålde prylar i garaget på enbärsvägen 11. Inget jättesortiment, men han hade väl så mycket som får plats i ett garage. Tror att jag var nere och kollade vid Lindö också. Isf var det väldigt stenigt och låg bakom flextronics ute vid ett industriområde.
Men jag kanske blandar ihop det med något annat…
Det du beskriver är verkö… har aldrig surfat vid lindö själv men den här beskrivningen finns på OWC´s hemsida.
Info om spot Lindö udde, (Östra Götaland )
Bästa vindriktningar: SO-S-SV
Vågförhållanden: mast höga om det får blåsa på ett t
Allmän beskrivning: Kanon ridvågor om det blåser hård syd som vrider till väst. Vid sydlig kuling blir här bängavågor.
Vägbeskrivning: E22 Listerby korset mot kuggeboda, kör igenom byn, skylt vänster Lindö, följ vägen ända ut över färist och igenom grind (stäng grinden) tag vänster och kör ända ut till vattnet.
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Karlskrona/ronneby
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.