Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Karlskronasurfare!
-
En ide’ från en polare…
Ska man flytta / skaffa ny bod på saltö kan klubben (?) kanske snacka med CyberZone (gocartuthyrning, bowling o va mer dom håller på med…)
om dom kan va intresserade att skjuta till lite stålar för nybörjarbrädor.
Dessutom skulle jag tro kommunen sponsrar för ny-gammal bod om det finns en klubb, en kontakt togs för ett tag sen men svalnade.Ses början på nästa vecka, vad sägs om Tisdag kväll runt 18.00 på högskolan?
/ M
-
Jag och Ann-Sofie dyker garanterat upp på tisdag, var på Gräsvik ska vi ska vi träffas? Uppe vid ingången eller nere vid KRYSS boden?
-
Tisdag 18:00 vid boden pa hogskolan ?
Kommer val dit om jag inte hor nagot annat har…
/ M -
Jag funderar på om det kanske är för tidigt med kl 18? Folk kanske måste käka å sånt efter jobbet?
-
Idag när jag var nere vid Gräsvik och skulle surfa(ja det blåste bra faktiskt) så låg det en mast kvar i kanten mellan gräset och parkeringsplatsen!? Någon som saknar den?
-
Hej!
Jag tänker komma på tisdag kl. 19.00, men har aldrig satt min fot inne på högskolans område. Kan någon som är bekant med området beskriva hur man hittar till ”boden”?/Joakim
-
Till boden –
In på campus området – ta vänster…
ner till vattnet (!) o fram till stenbryggan.
Boden är vid bryggan, kan inte missa den!
mvh /M -
Boden ligger precis vid det nybyggda bibliotekets huvudingång, en liten röd stuga med vita knutar vid en brygga!!
Det nybyggda biblioteket är i sin tur en vit kreation med stora bokstäver på sidan, som det turligt nog står bibliotek på!
Är du bara i närheten vid rätt tid så lär vi nog hitta dig ändå!/Sunken
Logga in för att svara.