Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Karlstad Kitare

• rikard_j

Medlem
    20 april, 2004 vid 14:29

Hej J-O !
    Kul med en lokal återförsäljare i Karlstad !
    Har du tagit dig an Slingshot också? Inte illa ! Släng in en blänkare här på Steffo när du får lite grejer att visa upp så kommer vi och kollar.

Ser fram emot testerna och festerna ! MVH / Rikard

• nordgren

Medlem
    20 april, 2004 vid 19:12

Hey rikard, när vindsurfar du? Kitear i lättvind och kränger på de riktiga grejerna när det brallar i?

Själv tog jag vindsurfpremiären igår. smile.gif Kass vind men vafan, måste ju ut på vattnet. smirk.gif

• rikard_j

Medlem
    21 april, 2004 vid 06:49

Ja, tanken var att Kiten skulle bli ett lättvindsalternativ till vindsurfingen. Jag har mest vindsurfat utanför Kristinehamn vid min stuga som har perfekt läge vid sv vindar. Bräda ligger i Kristinehamn men jag bor i Karlstad så det blir inte så mycket vindsurfing nu..
    Vart vindsurfar du? Kör du också enl lättvindsalternativprincipen?

• nikke

Medlem
    21 april, 2004 vid 10:22

Hellooo…ni vet väl att det redan finns en lokal återförsäljare i karlstad när det gäller kites, kurser m.m…. http://www.tailwindsurf.com Det var ju där du gick kurs ju JO! 😀 Men kul att det blir lite konkurrans…hehe. Är det du som står bakom företaget JO?

• anonym-anvandare

Medlem
    21 april, 2004 vid 14:00

Kul att du e igång, kanske blir jag den 1:a kunden, eller ?

Good Luck !

• nordgren

Medlem
    21 april, 2004 vid 18:28

Okej, nej jag kör vindsurf hela vägen. Men det innebär ju inte att man inte kan köra ihop. smile.gif
    Har för övrigt räddat en kajtares bräda ute på Kattfjorden. smirk.gif

Det blir oftast surf på skutberget för mig, sen ut lite runt om på hammarö och så.

Ta med dig brädan in till Karlstad, det finns förvaringsmöjligheter genom cwc (Carlstad windsurfing club) http://hem.passagen.se/cwcvindsurfing/ dock så uppdateras inte sidan så ofta…

Vart kajtar du?

• j_o

Medlem
    21 april, 2004 vid 19:40

Japp, ni har fått konkurrans, det är Björn och jag som står bakom företaget. Björn kommer bla att ansvara för kurser och drinkar vid after-kite.
    J-O

• nikke

Medlem
    21 april, 2004 vid 20:38

Det är bra JO, hoppas att det går bra för er. Jag är inte med i tailwindsurfföretaget ifall du trodde det. Jag surfar bara, inga buisness för mig inte! cool.gif

Ha det!

• rikard_j

Medlem
    22 april, 2004 vid 12:12

Eftersom jag köpte min kite förra sommaren och har inte haft så många möjligheter att komma ut så är jag en riktig grönis än så länge. De gångerna jag varit ut har blivit på bomstad och getingbergets badplats på hammarö. Tänkte prova Arnön också när det blir läge.
    Vad kör du på för vindsurfing grejor då? Jag har en RRD Twintip på 96L.

• nordgren

Medlem
    22 april, 2004 vid 13:14

Okej ja de flesta i Karlstad är grönisar tror jag. smirk.gif
    Men sporten är ju inte helt etablerad och ganska ny så…
    Jag kör på en JP freestyle 113. Nyinköpt faktiskt, hade en freeride innan, så nu är det ut och trixa som gäller. smile.gif

• j_o

Medlem
    23 april, 2004 vid 07:15

Tackar för ditt lycka till, vilket innebär “special price for you my friend” smile.gif Vi ses när det blåser.
    mvh
    Jan-Olof

• mazlow

Medlem
    29 april, 2004 vid 09:27

Någon som ska ut till helgen?

• toby

Medlem
    29 april, 2004 vid 12:20

Sorry, kan inte, är på väg till sveriges framsida !
    smile.gif

• rikard_j

Medlem
    29 april, 2004 vid 15:52

Självklart om det blir vind. cool.gif
    Vet någon hur prognosen ser ut för vänern?

• mazlow

Medlem
    30 april, 2004 vid 04:44

Ser lite dåligt ut, kanske kan funka söndag.
    Vi tänkte prova Henriks Psyco 2 om den hinner hem.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Karlstad Kitare

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.