Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Karlstadkitare är bjudna på grillning Lö 9/8 kl 17

• Karlstadkitare är bjudna på grillning Lö 9/8 kl 17

Publicerad av j_o på 6 augusti, 2003 vid 15:16

Hej
    Kitare som är i närheten av Karlstad är bjudna på grillning hos mig Lö. Ring eller skicka SMS om ni kan komma på 070-537 74 05. Ta med eget dricka så står jag för käk. De som vill kan dra ut på stan efter käket, prata obegripligt kitesnack, vissa med kroppspråk den senaste vurpan och göra sitt bästa för att utmärka sig å impa på stans babes.
    J-O

anonym-anvandare svarade 21 år, 7 månader sedan 3 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • j_o

Medlem
    8 augusti, 2003 vid 14:33

Lite dålig uppslutning, kom igen nu, gratis käk o äta måste ni i vilket fall.
    /J-O

• zoolander

Medlem
    8 augusti, 2003 vid 16:45

riktigt trevlig gest! jag hade genast kommit om jag bott lite närmre!

hoppas det blir najz!

• anonym-anvandare

Medlem
    8 augusti, 2003 vid 19:05

Tjena J-O! jag kanske dyker upp frampå eftermiddagen! det vore skoj o parta o snacka lite kite! bor du ute på hammarö eller är det k-d som gäller!
    mvh henrik

• j_o

Medlem
    11 augusti, 2003 vid 10:47

Hej
    Den första inofficella kiteträffen i Karlstad skedde med fyra deltagare vilket får betraktas som bra då det upskattningsvis är ca 40% av aktiva kitare. Förhoppningsvis blir det nya chanser för er som inte kunde komma och om vinden är med oss kan vi kombinera med lite åkning.

/J-O

• anonym-anvandare

Medlem
    12 augusti, 2003 vid 13:25

Tack så mycket J-O, utmärkt mat, dryck och trevligt sällskap. synd bara att det inte blåste nåt så söndan men det kommer nog lite vind nån dag nu i veckan. behöver komma ut och slå sig lite. smile.gif
    mvh henrik

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Karlstadkitare är bjudna på grillning Lö 9/8 kl 17

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.