Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Karlstadssurfare?

• Karlstadssurfare?

Publicerad av jansson_ på 13 augusti, 2011 vid 19:27

Hej alla,

Jag efterlyser andra vindsurfare i Karlsta trakten som kanske vill träffs och segla någon gång. Blir ibland ensamt att dra ut i fina vindar själv :/

Skriv ett PM elr gör ett inlägg här…

So long…

jansson_ svarade 13 år, 3 månader sedan 3 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • swe-496

Medlem
    13 augusti, 2011 vid 20:19

Brukar det inte vara folk på bomstabadet?

• the_novice

Medlem
    13 augusti, 2011 vid 22:12

Vi kör även en hel del på Örsholmen också, särskilt för Formula så är det riktigt bra. Imorgon kl 9 skall vi ut igen och vi brukar lägga ut lite info här: Väner surf

• jansson_

Medlem
    14 augusti, 2011 vid 07:49

Jo har hört talas om Karlstad Vindsurfing klubb men jag är inte på långa vägar så bra som alla “ni” andra som brukar segla på bomsta/örsholmen så då känner man sig bara dum när man “susar” fram i 3-5 knop o ni kör 20, många kör också i betydligt hårdare vindar än jag klarar av ännu. Brukar sällan vara ute i mer än 5-6 m/s…

Så jag hade mer i tanke några som kanske ligger mer på novice nivå elr folk som orkar dras med en novice 😀 Var kanske otydlig med mina önskemål :/

So long…

• the_novice

Medlem
    14 augusti, 2011 vid 18:32

Alla nivåer är givetvis välkomna och Örsholmen är ett väldigt bra nybörjarställe på Ostliga vindar.
    Vi var 5-6 stycken där idag på olika nivåer.

• jansson_

Medlem
    15 augusti, 2011 vid 07:28

Låter bra Novice, kanske får övervinna min rädsla för att göra bort sig som den novice man är :/

So long…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Karlstadssurfare?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.