Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Karpathos sommaren -09
-
Återigen, allt det där du vill ha – finns inte i stan på Karpathos (Du har valt fel ö, helt enkelt). Du går genom hålan tre fyra gånger första kvällen, sen är det bara att gå hem. Om jag skulle ta med familjen till ön så skulle jag välja byn som ligger mellan Devils och stan. Där finns badbara stränder, restauranger och lugn och ro.
-
Speedjanne;523093 wrote:Jo frukosten var visst bra,det är du som tog fel varje morgon!
Vi fick aldrig välja vad vi ville ha och äta hon kom bara med en bricka med ett rostat bröd på typ:mad2:
-
@Svenne 523109 wrote:
Återigen, allt det där du vill ha – finns inte i stan på Karpathos (Du har valt fel ö, helt enkelt). Du går genom hålan tre fyra gånger första kvällen, sen är det bara att gå hem. Om jag skulle ta med familjen till ön så skulle jag välja byn som ligger mellan Devils och stan. Där finns badbara stränder, restauranger och lugn och ro.
Jag tycker personligen att stan är skitmysig,strandpromenad med toppenrestauranger och bra barer,är man 35++ som vi speedare är så är man inte ute efter skumparty.Mittenbyn (amopi) ligger ju nästan lika långt bort från surfvikarna då man måste åka en lång snirklig väg ner för berget.
Kanske har Karpathos Stad ryckt upp sig sen du var där.Att bo vid surfvikarna är ju nästan som att bo ute i Torkelstorp.Mvh Speedjanne (Stannar hemma och amorterar av huset 2009snyft)
-
Håller med dig speedjanne ,förutom det där med att stanna hemma
Logga in för att svara.