• carl-r

Medlem
    11 oktober, 2009 vid 17:01

Riktigt cool uppdatering. Det är ju det man är intresserad av när man har hittat en intressant tid.

• tbsurf

Medlem
    12 oktober, 2009 vid 06:22
    Carl R;582702 wrote:
    Riktigt cool uppdatering. Det är ju det man är intresserad av när man har hittat en intressant tid.

Jupp, tex när du körde längst in i bråviken på frånlands skulle jag gärna vilja se på en sån googlebild. Har spanat på det stället flera år men det har aldrig passat mej att testa

• marden

Medlem
    12 oktober, 2009 vid 07:55

eller tex när surfan o bq kör nere i tjolöholm, om man inte varit där skulle det va bra att se var det går fortast om man skulle åka dit, och är man där undrar man nog ändå
    eller den mytomspunna knarren! eller tyskland! eller….

jag uppfatta det också som det var lite misstänksamhet över om alla hölls sig till tävlingsområdet när det varit begränsade tävlingsområden?
    skulle va ganska lätt att gå in om så är fallet om alla ladda in på karta

sen blir det väl en liten kostnad bara för att bjuda andra på vart man varit som nog gör att det inte blir så utbrett

• carl-r

Medlem
    12 oktober, 2009 vid 10:17
    tbsurf;582784 wrote:
    Jupp, tex när du körde längst in i bråviken på frånlands skulle jag gärna vilja se på en sån googlebild. Har spanat på det stället flera år men det har aldrig passat mej att testa

PM’a mig en mailadress så skickar jag min SBN-fil vetja. 🙂

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.