Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Katastrof – hittelön!

• Katastrof – hittelön!

Publicerad av anonym-anvandare på 6 juli, 2003 vid 19:35

På väg hem från mellansvenska i Öregrund tappade jag mitt sprillans Windwing Formula R 9.8. Svart och vitt i en likaledes svart-vitfärgad segelbag. Någonstans mellan Öresund och Gimo flög det av mitt tag (där jag glömt det osurrat!!!!!!) Om någon hittar det eller har upplysningar som leder till dess återfinnande utbetalas generös hittelön!

En mycket klantig Jesper B
    (hotsailsmaui@telia.com 0733-16 90 00)

PS: Vilket kalasrace!

swe313 svarade 21 år, 10 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • supasonic

Medlem
    9 juli, 2003 vid 08:09

Hur gick det? Har du fått tag på seglet? Man blir ju helt beklämd av sådana här tragedier! Det riktigt skär i hjärtat, tänk om det blev överkört, tänk om…

Hoppas att allt ordnat sig.

.s

• anonym-anvandare

Medlem
    9 juli, 2003 vid 20:49

Brukar du surfa i öregrund? Själv surfar jag på gräsö kom hem därifrån idag men såg inget segel på vägen desvärre:(

• anonym-anvandare

Medlem
    9 juli, 2003 vid 22:27

Ibland har man tur. En cyklist såg när det blåste av och plockade upp det. Ringde sedan Östhammarpolisens hittegods. Det gjorde jag med och har nu varit uppe och fått tillbaka seglet! Skönt att det finns vettiga människor där ute.. Cyklisten fick en låda vin. /Jesper B

PS: Det var första gången jag seglade i Öregrund. Detta pga mellansvenska kuppen. Hoppas det blir fler lika fina race där.

• swe313

Medlem
    9 juli, 2003 vid 22:57

Tjena Jeppe
    Skönt att du hittade seglet så att du inte kan skylla på det när jag fullständigt hänger av dig på nästa mellansvenska…

/Han som hela tiden ligger 30 meter bakom 😉 S-313

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Katastrof – hittelön!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.