Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing keppler hur lång tid

• gatsby

Medlem
    28 juli, 2004 vid 14:17

Jag har köpt två segel därifrån, leverenstiden var ungefär en vecka vid båda tillfällena. Jag har hört ryktas att det hänt att grejor har varit skadade vid leverans, jag har dock inte upplevt några sådana problem.
    /Simon

• anonym-anvandare

Medlem
    28 juli, 2004 vid 14:53

Sök på keppler på forumet hade en del problem själv när jag beställde.
    Glöm 1 Vecka 2-2,5 är mer troligt mad.gif

• eb0n

Medlem
    28 juli, 2004 vid 15:04

drygt 1 1/2 vecka….beställde bräda och segel, väl förpackat inga skador. Klart nöjd med keppler!

• anonym-anvandare

Medlem
    28 juli, 2004 vid 15:17

är det bara jag som tycker det är lite jobbigt med alla frågor som tepeteras om keppler hit och dit?
    kan inte denna keppler få en egen avdelning här när det är så svårt att förstå hur sökfunktionen fungerar?

• _frippe_

Medlem
    28 juli, 2004 vid 16:27

Eller så kan man ju hoppa över de inlägg där det står keppler i rubriken om man inte är intresserad… 🙂

• basse

Medlem
    29 juli, 2004 vid 05:50

Folk kan väl lära sig leta lite efter info också. Och skriva i rätt forum!

• anonym-anvandare

Medlem
    29 juli, 2004 vid 08:38

Här debateras KEPPLER vad skulle 2-3 väckor vara,jag har väntat på en bräda i 3 månader och den är bestäld från Sverige-Finland!!!!

• waverider40

Medlem
    29 juli, 2004 vid 19:46

Har handlat för över 100 000:- i år. Brukar ta 1 vecka att få ner pengarna med banköverföringen (kort funkar inte). Sedan 1 till 2 veckor för transport hem beroende på vilket fraktbolag de skickar med. Flera brädor och många segel köpta. Inga transportskador eller dylikt. Endast 1 fellev. fick en X3 bom i stället för X5, sålde den. Fick nästa lev. frakfritt. Stora pengar att tjäna. De svarar snabbt på mail. Priserna för 2004 grejor fråga via mail, eftersom de som är på hemsidan är riktpris men räkna med 20-30% lägre pris. 2003 och 2002 prylar brukar priset var enligt hemsidan.

• janbo

Medlem
    30 juli, 2004 vid 07:13

Jag köpte ett komplett paket i juni. Banköverföringen gick på två dagar (använder funktionen EU-betalning hos Föreningssparbankens hemsida) och paketet kom efter 9 dagar utan skador. Enda kruxet var att han glömde skicka mastfot och mastförlängare men allt jag behövde göra var att skicka ett mail och påpeka detta så skickades dessa också. Har även en jobbarkompis som köpte komplett paket som kom fram oskadat.

• levieux

Medlem
    30 juli, 2004 vid 11:18

Svar till:

Eller så kan man ju hoppa över de inlägg där det står keppler i rubriken om man inte är intresserad… 🙂

[/ QUOTE ]

Menar du allvar shocked.gif?
    Behöver man inte läsa alla inlägg shocked.gif?
    Detta måste dagens bästa nyhet för våran anonyma vän wink.gif

Annars vill man prova på annat en Keepler finns det en massa andra affärer: här kommer hela listan…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing keppler hur lång tid

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.