Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Kickoff stickers
-
Jag vill ha sticker som det står kite bitch på som jag kan sätta på skotten:grin: 😀 😀
-
@Thörn 456194 wrote:
Jag vill ha sticker som det står kite bitch på som jag kan sätta på skotten:grin: 😀 😀
Vaaafan vill du sätta på skotten
-
Krillan82;456200 wrote:Vaaafan vill du sätta på skotten
Det har inte du med och göra.
-
Jo det kan du ge dig fan på att jag har, vill ju fan inte visspa grädde
-
@debkåusf 456270 wrote:
Jag har bokat!!! kräm
Se nu till att stämma av det här med din tjej ordentligt så du inte måste åka hem efter dag #1. Igen.
-
WakeNils;456189 wrote:låter bra! bokat!
hittar man inte nåt boende får man väl checka in på närmaste sjukhusta fan inte min säng för fan!
-
@Krillan82 456124 wrote:
övernattning? Allt hänger bara på mängden alkohol man trycker i sig, efter en ordentlig fylla så är dessa platser lämmpliga, Buskar, strandynor, kohagar, och det finns även en stor brygga man kan däcka på. Om ni behöver ha hjälp med era tält så säg till jonaish, han har stor erfarenhet av att tälta på asfalterade parkeringsplatser i ösregn.
hahah de va fna e sjuk kväll de me… hahahha vem har dom bilderna? tror jg har bilvit av me dom..
-
finns det några bonna töser där nere så kanske min sängplast e löst
-
Jag tror i och för sig det kommer vara bättre om vi håller till lite längre söderut, typ vid fyrkantsdammen, där är en stor parkering precis vid stranden med bra plats för tält bilar. Jag marre och Johan snackade om det igår. så vad sägs Habo eller “fyrkantsdammen”?
-
Gör annars som krille brukar göra på fyllan – sov i en trappuppgång 😉
Logga in för att svara.