• anonym-anvandare

Medlem
    21 november, 2003 vid 14:01

Exakt Sir Gomez (produktutvecklingsstörd) , endast ett orginal kan lägga ned tid på en plastboll med ett svänghjul i och kalla det för träningsredskap.
    Tror du det är några blonda tyskar som sytt din Challenger?

• sirgomez

Medlem
    21 november, 2003 vid 14:40

ja mr.anonym-du tror väll inte jag ritade gyrotwister själv? daaa, det är en NASA uppfinning. jag är bara importeur i sverige-gissa om det är mycket tid man lägger ner för det?nopp.annars har man ingen tid för surfningen grin.gif
    challenger är från italien inte från tyskland – om du inte kunde få det fram från deras hemsidan.
    och jag är inte blond även om jag är tysk! tongue.gif
    och så vet jo du inte vad jag har ritad för grejor och om man kan bli störd av det grin.gif världens snabbaste produktionsbil?www.koenigsegg.se!- men skoj är det iaf! och okej man blir störd att köra över 320km/h – det är beroende framkallande! grin.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    21 november, 2003 vid 18:07

Yeah!

Schysst smocka!

/Chris….ter

• kitelife

Medlem
    21 november, 2003 vid 20:25

Ich bin blond bitte sprechen si lågsam…

//Pan

• anonym-anvandare

Medlem
    22 november, 2003 vid 16:45

Challenger är sydd i Kina.

• sirgomez

Medlem
    1 december, 2003 vid 14:26

japp klart som nästan alla – det har jag inte betvivlad – och det står ju på de.
    Men bra är de ändå!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.