Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing King of Paradise 2012 – rapporttråd med bilder

• andersbq

Medlem
    10 augusti, 2012 vid 10:31

4 personer 2 veckor:
    Flyg 16000:-
    Hyrbil 3500:-
    Flygtransport för surf-grejor 800:- (eller 1600:-)
    Marktransport & förvaring 850:-
    Mat på restaurang 2 ggr om dagen för 4 pers: 10000:-
    Hotell 10000:-
    Bensin, glass, vatten etc: 1000:-
    Annat: öl, vin, ouzo ej budgeterat
    Anmälningsavgift till tävlingen: gratis

Så dryga 40 lakan kostar det för 15 dagar surf för pappsen, men och andra sidan är det inte gratis att vara kvar hemma i Sverige heller. Ett par dagar på Legoland hotel så är man 15.000:- fattigare, och då har man varken ätit gott, solat, badat eller surfat en meter…

En vecka så är flygpriset samma men resten blir nästan halverat. Jag vågar nog påstå att det är betydligt billigare än motsvarande på Kanarieholmarna..!

• herr-pelegrin

Medlem
    10 augusti, 2012 vid 11:38

andersbq – Sett så här från sidan verkar Ni både ha en imponerande organisation och en målande redovisning på hemsidan. Man blir verkligen sugen på speed när man förstår hur taggade Ni är när Ni åker iväg och kör tillsammans på detta sätt. Hade jag var 20 år yngre så hade jag gärna hängt på men nu får jag hålla mig till lättvindplankor. Hoppas Ni får lika juste nästa år!

• jester

Medlem
    10 augusti, 2012 vid 11:59

Ålder är inget skäl att inte speeda! Kolla Lbj:s fina PB: http://www.gps-speedsurfing.com/?mnu=user&val=47827&uid=723

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing King of Paradise 2012 – rapporttråd med bilder

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.