Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › King of the Fjord, 12-13/6
-
Jag kommer ner ca 10.00 Speed janne 11.00
Söndag ser inte så bra ut längre. -
Japp jag anländer också imorgon! Siktar på att vara nere efter 10.30. Hade gärna fått en snabb stenguide på området då med 😉
-
Knatte
Gäst11 juni, 2010 vid 18:28Om vädret visar sig från sin bästa sida, så kanske jag dyker upp med en kamera och fotar lite. Vi får se hur det ser ut i morgon 🙂
-
Hej!
Är det gräsfena eller går det med falcon 28? Kan jag betala en hundring på plats för tävlingen?
/Janne
-
Det går säkert med falcon (du ska bara segla en 10 sek) , OK, betala på plats. Helst till Lars Nilsson.
-
Knatte
Gäst12 juni, 2010 vid 09:36Bra med vind och rätt många seglare i aktion just nu. Inga tider eller farter kända hitills..:wink:
-
lite resultat finner ni här http://www.gps-speedsurfing.com/?mnu=forum&forum=2&val=21503 Mycket rolig dag med bra vind och goa gubbar 😀
-
Badjanne;616523 wrote:Vem fan är Lbj?
Jo de e en kille som seglar i 20 knots på en fot…
Då kan du räkna ut hastigheten då han sätter ner andra foten
/LBj -
Det är några som inte betalt medlemsavgift eller tävlingsavgift för King of the Fjord men ändå lagt upp sitt resultat på GPS-speedsurfing. (Jan, Per, Micael, Anders) VV kontakta kassor(a)ttvk.se dvs Lars N omedelbart!
Dessutom är det några som valt “fel” Torkelstorp i GPSSS (Torkelstorp Sea), på så vis kommer man inte med i resultatlistan… vv ändra!
-
Grejen är att när man betalar in på bankgirot en fredag eftermiddag kommer pengarna inte in förens på måndagen imed att det är helg. Tror att de som “inte” betalats pengar lär dyka upp måndag förmiddag.
Logga in för att svara.