Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing King of the Fjord, 12-13/6

• lbj

Medlem
    13 juni, 2010 vid 09:07

Foto By LBj

• lasse-n

Medlem
    13 juni, 2010 vid 16:18

Dock står det klart och tydligt på TTVK hemsida map King of the Fjord”

Om man inte är medlem i TTVK så ska man betala in en anmälningsavgift 100:- per tävlingstillfälle inom 24 timmar innan tävlingsdygnet på klubbens bankgiro (ange namn och tävlingsdygn).

Dvs senast torsdag 10 juni.

Men ingen “ko på isen”. Detta ordnar sig.

Tobbe H har 3 st sessions upplagda på GPS.com King of the Fjord 2010.
    Kan vara klokt att ta bort 2 st då det skiljer inget på eventen, krånglar till tabellen.

• andersbq

Medlem
    15 juni, 2010 vid 04:40

Kungsbacka Postens utsände var på på plats och bevaka detta populära event:

• jester

Medlem
    15 juni, 2010 vid 05:45

Coolt! Mitt namn är med i tidningen! Värsta kändisen nu… 🙂

Bra jobbat, Anders!

• safesurfer

Medlem
    15 juni, 2010 vid 06:01

Vilken röta att det var ett 10s max annars hade jag tappat två placeringar. Var hårfint från tredje plats och neråt. Uppmärksamhet är ju rätt kul ändå. Bra jobbat Anders!

• jester

Medlem
    15 juni, 2010 vid 06:16

På min bekostnad oxå, Per! Ovanligt nog förlorade jag på att det inte var 5*10s… Kul som f-n var det iaf!

• surferboy

Medlem
    16 juni, 2010 vid 19:05

Bra jobbat Anders! Men du får ändra numreringen i resultatlistan på vår hemsida. Nu ser det ut som att det skulle funnits en 9 och 10 också.

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing King of the Fjord, 12-13/6

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.