Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › King of the Fjord, Early Warning 17/5
-
King of the Fjord, Early Warning 17/5
Publicerad av andersbq på 15 maj, 2011 vid 21:08Ser ut att kunna bli en första tävlingsdag i år. Troligen tisdag, reservdag onsdag denna veckan. Välkommen till västkustens populäraste tävling!
http://ttvk.blogspot.com/p/king-of-fjord.htmlandersbq svarade 13 år, 5 månader sedan 10 Medlemmar · 30 Svar -
30 Svar
-
Prognosen för tisdagen ser lovande ut, så vi kör imorgon!
Väl mött alle man och vi hoppas på att få se en Queen of the Fjord också! -
Jester;655462 wrote:Henrick:Jag tror anders menade Maria… 😀
Ja hon kan nog vinna Queen men jag tävlar i klassen för att komma närmare toppen;-)
-
Jester;655462 wrote:Henrick:Jag tror anders menade Maria… 😀
:grin::grin::grin:
Gött Jesper, nästan lite elakt, men det tål han allt :grin::grin: -
Hoho, därför jag tog den största smileyn jag hittade… 🙂
Dock tror jag att han är lite väl blygsam… Tror han kommer placera sig högt på rankingen i år…
-
Jester;655472 wrote:Hoho, därför jag tog den största smileyn jag hittade… 🙂
Dock tror jag att han är lite väl blygsam… Tror han kommer placera sig högt på rankingen i år…
Nja det är jag på tok för otränad för. Men hoppas bli något stabilare än förra året.
-
Jag tänker också komma det blir första repan i år suck!!!::grin:
-
Seve1000;655473 wrote:Nja det är jag på tok för otränad för. Men hoppas bli något stabilare än förra året.
Ahh sånt snack, du är ju snart som ett streck, har sett det på bild, du får korrigera din viktklass:wink:
Ni får nog grymma förhållande framåt kvällskvisten i morgon, får bevaka det på avstånd…
Sitter fast på konferens:frown:, annars hade det varit kul att besöka TT -
SWE117;655490 wrote:Ahh sånt snack, du är ju snart som ett streck, har sett det på bild, du får korrigera din viktklass:wink:
Ni får nog grymma förhållande framåt kvällskvisten i morgon, får bevaka det på avstånd…
Sitter fast på konferens:frown:, annars hade det varit kul att besöka TTJapp jag går på Fuerte diet:wink: äter allt jag orkar och sen lite till av det söta:laugh:
-
Missar tyvärr det idag, slutar för sent för att ens tänka tanken på att sätta sig i bilen till TT. Kör hårt!
-
men vinden kommer främst efter kl 18 och det är ljust till 22.00!
Logga in för att svara.