-
king of the lake
vilket datum är tävlingen och har någon ett bra tips på billigt boende.det körs vid staden Torbole??? eller är jag ute och snurrar…mvh easyrider
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › king of the lake
vilket datum är tävlingen och har någon ett bra tips på billigt boende.det körs vid staden Torbole??? eller är jag ute och snurrar…mvh easyrider
King of the lake körs ej i torbole, Utan på ett litet ställe på västra sidan av sjön,kommer ej ihåg när dom brukar köra tävlingen, juli tror jag,
Torbole är bäst att bo i om man ska segla men inte billigast Det är dyrt att leva i garda, se upp för tyskar dom är över allt!!!
Helt otrolig segling, bergen som går rakt ner i vattnet,Vinden kommer varje dag, Först på morgonen Kraftig nord från bergen.Sedan vänder den 180 grader
Till sydlig som ökar frammåt eftermiddan. Åk dit du kommer ej att ångra dig!!
Häls F.Boman
King of the lake körs vid hotel Pier: http://www.telmec.it/Uk/Riva/Pier.htm
Det är troligen det bästa stället att surfa vid, men tråkigt för övrigt. Torbole och Riva är mycket trevligare, även om vinden ibland kan vara lite si och så i Riva. Som det tidigare inlägget sade: åk dit, du blir inte besviken. Jag har varit där nästan varje år sen -83…
/mikaels@mail.bip.net
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › king of the lake
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.