Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Kita i insjöar,
-
SamHansson wrote:funderar på köpa loss en serie foillis 2006
Var köpa? tacksam för svar innom 4,3 secÄr det för skolning? Kitesurfskolan i dina trakter har redan köpt en del Ozone Samuraier förra året. De verkade nöjda. Kan nu rekommendera Ozone Access som även har depower men fortfarande ligger billigt. (alla opencell förstås å som bonus är de bra tur/outback-kitar på vintern)
Kolla med Jens på jens@ozonekites.senic
-
vaadå? skojart du? får jag ta ner 10 av kommunens ekar utan att fråga om lov?? nu är jag inte säker på att det är ekar, det kan vara alar ochså eller nåt liknande, lite svårt att se nu när det inte är några löv på skiten.., tack för information
-
här kommer några förebilder i alla fall, bilderna är från oktober, man ser dock inte stranden så bra, men våra gula stoltheter synns bättre kompisens gräddgula och min pippigula,. jag tror att kompisens är till salu om någon är sugen,.
-
johanneslarsson wrote:här kommer några förebilder i alla fall, bilderna är från oktober, man ser dock inte stranden så bra, men våra gula stoltheter synns bättre kompisens gräddgula och min pippigula,. jag tror att kompisens är till salu om någon är sugen,.
Det är ju plats som attan… så här ser det ut på vår spot.
Logga in för att svara.