Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Resmål & Spots › Kita i Malmö, Ribban underskattat?
-
Kita i Malmö, Ribban underskattat?
Publicerad av stellan på 5 september, 2003 vid 07:39Bor 10 min från Ribban i Malmö men har aldrig kitat där. Är det kanske underskattat. Varför dra till Habo om det fungerar här. Är det någ jag inte vet om?
ha det
fifi svarade 21 år, 4 månader sedan 6 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
Har själv undrat bor 3 min från Ribban, Har fått bra svar ifrån “Melker” fråga han.
-
Körde en del där förra hösten. det funkar riktigt bra, men det ligger lite sten här o var så man får se upp lite. Körde mest vid nakenbadet innan kallbadhuset och upp mot Bo 01. Mest yta där kännss det som. Bryggorna är ju såklart största nackdelen, men det är rätt så stora ytor mellan dom. Se upp med hundar bara när ni launchar etc. Dom springer ju mer eller mindre fritt där o en kite är ju skitkul att jaga.
-
inte oväntat att melker kör vid nakenbadet..
man ser ju alltid en OR kite till höger om betongklumparna i habo.. undrar varför och vem?! hehe -
hahahahhahhahah faan det har du rätt i. Får sluta med detta smygkikande.
-
ska du till näset idag.. jag drar nog snart dit.. vid 10tiden.. ha d -
vad jag skrattade när jag läste om melkers kitande vi naken badet… Lomma har ju också.. Brukar han var där med.. och skanör har med va?
hahahahaha. Lite kul faktiskt.
-
Nu börjar det likna mobbing.. åh nej gammla högstadie minnen blossar upp… får jag ringa min psykolog. Tack ska ni ha !!
-
tycker höllviken borde vara bättre än apelviken
dock aldrig provat där.
Dock söder om hamnen i lomma vid
hyreshusen finns en långrund strand,
samt stor gräsmatta på land.
Fast vid radhusen. -
e det inte stenigt där??? menar du där vid det blå cafet? hmmm, det kan kanske funka!
-
men va det inte du och jag som va vid blå cafeet? där va det jö apmycketsten! sen tror jag att apelviken e bättre än höllviken.. jämnare vågor där!
Logga in för att svara.