Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kita i träden

• brickan

Medlem
    5 november, 2003 vid 16:46

Synd att du röjer din identitet för det finns ett mycket billigare sätt om man inte blir påkommen.
    MOTORSÅG!
    Skojar bara hoppas du får ner den.
    Lider med dig.

• sirgomez

Medlem
    5 november, 2003 vid 17:18

oooh brotha! hoppas du få ner den helt! annars få du be en varmluftsbalong att hämta upp den.
    fråg patrikol om han har kompisar hos brandkåren som kan låna en stege på bil.

• patrikol

Medlem
    5 november, 2003 vid 17:39

Vi har redan kontakt har erbjudit mina tjänster. smile.gif

• melker

Medlem
    5 november, 2003 vid 19:28

hahahaahhahahhahahahahhahhaaaaaaaaaaa

• sidpiraya

Medlem
    5 november, 2003 vid 19:43

Menar inget illa jag fattar att det är tradigt lägge för dig.. men ibland knyter magen sig i ett assgarv även om det inte är så kul för den som råkat ut för det…

No hard feelings, hoppas jag.
    Du kan få test min nya nya nya nya fina fina fina 13 på fredag så tror jag nog du blir glad igen, då vill du ju i allafall köpa en ny kite 🙂

/Michael

• rambo_johnson

Medlem
    5 november, 2003 vid 19:48

haha, mooohaha

sjukt kul det här garvar fortfarande, synd att det drabbat en fattig dock… fan du får ju kolla schacklet för fean

• rambo_johnson

Medlem
    5 november, 2003 vid 19:51

sjuka e att det är fanimig inte första gången du sätter skiten i träna heller! fan haha, va e det tredje gången?

• zoolander

Medlem
    5 november, 2003 vid 22:16

no hard feelings bandanaman! jag skarattade också åt det.. men sen när man börjar tänka på hur mycket stålar man förlorar per minut den jäveln sitter i trädet så e det inte så ball…

hur pinsamt va det när jag guidar en 22 tons brandbil till trädet??? hahahaha.. och nu måste jag nog hyra en skylift för 450 i timmen.. hahahaha
    vilket jalla röööhöööl man e!

• kitelife

Medlem
    5 november, 2003 vid 22:45

sorry i förväg, jag lider med dig…

MEN moooaaaRRAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHA

sikken underhållning! toppnivå… du har alltså haft brandkåren där och dom kunde inte hjälpa till? va fan alltså…

E det ingen som vågar lägga upp en bild?

//Pan
    Ps. om du inte får ner den så ring mig så ska jag sponsa dig med en riktigt billig kite ; ) Ds.

• zoolander

Medlem
    6 november, 2003 vid 09:14

nu e en motha focka kranbil hyrd.. och jag får väl kanske det som är kvar av skiten senare idag… röööööv!

• cortex

Medlem
    6 november, 2003 vid 16:27

Alltså… inte för att strö salt i såren men…. alltså… *BILDER*!!! smile.gif smile.gif smile.gif

Lycka till, det är inte helt skoj när man tänker på den ekonomiska aspekten av det hela.

Fast jag måste erkänna att jag nästan trillade av stolen av garv när jag läste den här tråden. smile.gif

/Kaj(Tech)

• anonym-anvandare

Medlem
    6 november, 2003 vid 17:09

ähh vad fan det här är legendariskt!!!!!!!!!!!

hyra kranbil för att få ner kite från träd

sorry men – aaaaaaaaaaaahahahahaha

mycket jag är bäst snack i södra sverige men ni hittar tydligen på en hel del as korkat också

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

kommer gråta av skratt i flera veckor. gråter en skvätt för din kostnad av ny kite i bara farten. wink.gif

/Göteborg – bara grymma badass kitare

• rambo_johnson

Medlem
    6 november, 2003 vid 17:26

hehe, fan ja ringer dig nu mistaa zoo

• skejtar_henke

Medlem
    6 november, 2003 vid 17:28

roligt att läsa men tråkigt att du måste hyra kranbil.. Detta är nog roligt även för dig om några månader.. hur hände det egentligen så man inte gör samma tabbe själv..
    roligt men lider med dig

• rambo_johnson

Medlem
    6 november, 2003 vid 17:43

fan det ska va ett rövhål till o göra en sån här grej…mohahahaha

Sida 2 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kita i träden

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.