Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Kita inte i lundåkra på söndag
-
Kita inte i lundåkra på söndag
Publicerad av lasurf på 15 april, 2010 vid 12:02Kör inte i lundåkra på på söndag pga att skjutklubben har tävling och kommer skjuta ut på havet.
dannep svarade 14 år, 11 månader sedan 11 Medlemmar · 12 Svar -
12 Svar
-
vem blir först med kulhål i kiten!?!
-vad e det där för lagningar? kört in den i en buske?
-Näe, du vet, de e sen jag kiteade i afganistan..upp till bevis för tillverkarna som hävdar att prylarna e ”bulletproof”…
-
FarbrorFräz;606592 wrote:vem blir först med kulhål i kiten!?!
-vad e det där för lagningar? kört in den i en buske?
-Näe, du vet, de e sen jag kiteade i afganistan..upp till bevis för tillverkarna som hävdar att prylarna e ”bulletproof”…
lf kitsen e nukeproof så några skott från en ärtbössa skrattar vi åt.
-
mjersen;606596 wrote:lf kitsen e nukeproof så några skott från en ärtbössa skrattar vi åt.
Frågan är om de är Kalle-proof
-
Intressant och adekvat fråga. Dock är jag tveksam till hur många som har koll på Q1000 på ett surfforum :).
Beror ju lite på vad herrarna på skjutvallen sysslar med men räkna med ett Dmax på 4300 och att risken för studs börjar tidigast vid 50 metersvallen:).
Meddela gärna mig om du hittar svaret:).Call3;606583 wrote:q1000 ? -
sourra;606601 wrote:Frågan är om de är Kalle-proof
Skillnad på nuke och nukebomb!
-
haha I dont think there is much that can handle Kalles riding : )
-
Henric;606619 wrote:Intressant och adekvat fråga. Dock är jag tveksam till hur många som har koll på Q1000 på ett surfforum :).
Beror ju lite på vad herrarna på skjutvallen sysslar med men räkna med ett Dmax på 4300 och att risken för studs börjar tidigast vid 50 metersvallen:).
Meddela gärna mig om du hittar svaret:).Shit… har steffo bytt adress.
Någon som vet var man hittar surf-forumet?
Logga in för att svara.