Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kita lördag?

• danneee

Medlem
    17 november, 2006 vid 12:30
    Krillan82 wrote:
    Någon som tror på LA eller Habo i morgon vid 14.00.

Hoppas det kan bli lite vind! Grymt sugen på att komma ut och kitea. Sticker nog ut tidigare isåfall, typ 10-11 tiden. Habo eller LA beroende på vad vinden säger…

Daniel

• krillan82

Medlem
    17 november, 2006 vid 14:58

Jag har en del plugg att fixa i morgon men om vinden e bra så sticker jag ut typ vid 14.

• hovang

Medlem
    17 november, 2006 vid 22:03
    Danneee wrote:
    Krillan82 wrote:
    Någon som tror på LA eller Habo i morgon vid 14.00.

Hoppas det kan bli lite vind! Grymt sugen på att komma ut och kitea. Sticker nog ut tidigare isåfall, typ 10-11 tiden. Habo eller LA beroende på vad vinden säger…

Daniel

Jag hoppas oxo på att komma ut en sväng.. slå en signal imorgon!

• bresky

Medlem
    17 november, 2006 vid 22:26

ser ju ut att bli ganska svag sydsydost imorgon, kass för habo iallafall. men kanske lundåkra funkar på förmiddagen

• samuel_l

Medlem
    17 november, 2006 vid 23:22
    bresky wrote:
    ser ju ut att bli ganska svag sydsydost imorgon, kass för habo iallafall. men kanske lundåkra funkar på förmiddagen

Jag e grymt sugen på lundåkra imorgon, pallar inte komma dit o va ensam bara, någon mer sopm hänger på imorgon förmiddag runt 11?

• bresky

Medlem
    17 november, 2006 vid 23:30

jag ska ut imorgon iallafall, men jag vet inte riktigt vart. jag skriver här iallafall om det blir lundåkra, men jag sticker nog ut lite tidigare, ser ju ut att vara bättre med vind då.

• bresky

Medlem
    18 november, 2006 vid 07:59

ser ut att blåsa lite lite i både habo och la, så det får bli en sväng till höllviken.

• samuel_l

Medlem
    18 november, 2006 vid 08:43

nejdå, blåser tillräckligt för Lundåkra. va där i torsdags under samma förhållanden och det gick bra. Någon sugen?

• danneee

Medlem
    18 november, 2006 vid 08:51

Hovang och jag chansar på Lundåkra, kör om 10min från Lund…

• vogon-jeltz

Medlem
    18 november, 2006 vid 10:38

ska ner o kolla iaf, sticker om en timme lr så!

• bresky

Medlem
    18 november, 2006 vid 15:47

hur var lundåkra? i höllviken gick det mest våger, gick att köra lite men sen försvann vinden. någon som tror på lundåkra imorgon?

• danneee

Medlem
    18 november, 2006 vid 16:09
    bresky wrote:
    hur var lundåkra? i höllviken gick det mest våger, gick att köra lite men sen försvann vinden. någon som tror på lundåkra imorgon?

Lundåkra var ok… Gick att köra men hade lite svårt att ta höjd, vet inte om det var vinden eller jag… 😉

• hovang

Medlem
    18 november, 2006 vid 16:28
    bresky wrote:

Lundåkra var kalas idag om man hade en lite större kite.. jämn vind och riktigt plattvatten

• samuel_l

Medlem
    18 november, 2006 vid 17:38
    Hovang wrote:
    bresky wrote:

Lundåkra var kalas idag om man hade en lite större kite.. jämn vind och riktigt plattvatten

Lundåkra va sjysst. Mina fötter har dock tyvärr förlorat känsel för kanske all framtid. Använd våtskor.=)

• bresky

Medlem
    18 november, 2006 vid 17:50

jaha, då åkte man till fel ställe iallafall…
    någon som ska ut imorgon?

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kita lördag?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.