Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Kita Malmö i morgon
-
Kita Malmö i morgon
Publicerad av brickan på 30 januari, 2005 vid 19:04Ingen som planerar att gå ut i morgon?
Ska blåsa bra och ganska varmt ingen som ska med?
Vad sägs om Habo eller Ribban?brickan svarade 20 år, 1 månad sedan 4 Medlemmar · 7 Svar -
7 Svar
-
jag tänkte kanske ta en sväng i habo vid lunch. hör av dig om du ska ut nåt
/jens -
de ser riktigt gott ut ute nu å verkar blåsa nv 6-10 m/s.
Jävla förkylning,den kanske blir bättre av lite surf. hummm.
vart blir bäst då? e väl för mkt nord för habo å för mkt väst för ribban eller? -
Blev lite surf idag! eller surf å surf, lite sinande av draken så man lyckades stå lite på den nya bretten iaf.
Slet med mig kaiser som kitechick till habo där jag fick några min i den iskalla nv vinden vid solnedgången. Kaiser stog på stranden å gnällde över kylan.Vad tror ni om em surf imorrn? ser ut att kunna blåsa ok och ska va en stor sol. Jag kan efter 12 tiden om nån e på. å jag inte vaknar upp dyngasjuk.
-
brickan o jag var i habo tidigt i morse, jag kitade välla en halvtimme, pontus i 2 timmar till (fel på ämnesomsättningen?) kände överhuvud taget inte händer o fötter när jag stapplade in i den isiga tången.
vill passa på o tacka anna sparre för den superhärliga brädan! den skvallrar om fina fina vårdagar när det är liite varmare..
obs! anna s på bilden (ha det fint i värmen din lyckans ost ) -
om det är någon som ska ut till habo idag, kan du ju slå mig en pling på 046-2119802
/jens -
de ser jävligt gott ut!! åkte en sväng förbi där på vägen hem, tror de blåser lagom för 13… å varmt å gött e de, på land iaf.
men vettitusan om jag pallar med, känner mig inte friskare idag precis. -
Det var fint som fan i går solen sken 7-9sm på morgonen körde med en 17 så det blev åka av.
Men det var lite byigt långt in i viken men väl utanför betongpelarna var det bra.
Logga in för att svara.