Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kita på måndag?

• Kita på måndag?

Publicerad av virena på 3 mars, 2007 vid 22:09

Tjohoooo!
    Ser ut som att det skall blåsa på måndag och jag är sjukt sjukt sjukt jätte super spuer sugen. Har inte surfat på typ fyra veckor nu. Jag dör snart så snälla nån som e sugen??? Ser tyvärr ut att bli torkel, men det får duga.

Ring gärna 0739929262

Virre virvelvind:laugh:

snygging svarade 18 år, 1 månad sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • tote

Medlem
    4 mars, 2007 vid 11:00

Virre Virvelvind, du måste inse att det ligger snö och is ute 😀 .
    Jobbar mycket nu så har svårt på vardagar. Tänkte dra till Sälen någon helg snart och du kanske är sugen på det? Henke och ni andra, vad säger ni?

/ Tompa

• klw

Medlem
    6 mars, 2007 vid 01:05

Ja nu börjar det ju bli riktigt varmt ute, shortsväder nästan. Jag har sagt upp mig från jobbet så jag räknar med att kunna kita mycket i vår. En skidvecka i Avoriaz bara sedan är jag all game. Ring mig gärna på 0738-029613 om ni skall ut på västkusten.

/Walter

• virena

Medlem
    6 mars, 2007 vid 10:21

Gött att höra Walter! Nu vet du vem som kommer att ringa ner din telefon:wink:. Jag är ledig på fredag om prognosen blåser upp lite till.

Tompa, hade gärna hängt på men jag måste spara mina kulor. Ska gå in till bossen imorn och BEGÄRA tjänstledigt from 1 okt till 1 april. 3 månader Brazil och 3 månader Cape town. Tjohooooo! Blir det inte tjänstledigt säger jag upp mig. Kanske ännu bättre för då behöver jag ju inte komma hem alls.

Ha det så kul i Sälen när du nu kommer iväg.

Virre

• snygging

Medlem
    6 mars, 2007 vid 13:00

Det är gött virena bara kötta på!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kita på måndag?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.