Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kitade i lördags!

• Kitade i lördags!

Publicerad av falle på 19 februari, 2001 vid 07:58

Frustrerande att inte kunna kita när man vill utan att frysa halvt ihjäl. Jag och Peter Mattson trotsade ändå vädret i lördags och kitesurfade. 9,5 kite och fullt drag (Rogerlund, Åsa). Vi klev på is för att komma ut till havet. Körde i mindre än en timme innan jag trillade i så att jag låg i vattnet i ca 30-40 sekunder, och då var det bara att ta sig upp på land fort som faan. Det var super-kul att kita!!! Nästa år blir det torrdräkt (och kanske en resa till varmare breddgrader)

Best winds
    /Henrik

udoo svarade 23 år, 9 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • udoo

Medlem
    19 februari, 2001 vid 11:53

Lekte med kiten i Askim i lördags oxå, skulle hämtabrädan men då sprack kiten..attans….men kallt var det! Särskilt med hål i knät och vaden =)

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kitade i lördags!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.