Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Kitare hittad död i DK
-
Kitare hittad död i DK
Publicerad av adde på 10 juli, 2006 vid 20:44tetras svarade 18 år, 8 månader sedan 10 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
helvete att de inte kan skriva så man fattar får ju läsa en massa gånger innan man fattat något.. surt för kitaren bara. synd att sånt måste hända
-
Jag som inte förstår ett ord….
kan inte någon skåning resumera? -
hengo wrote:Jag som inte förstår ett ord….
kan inte någon skåning resumera?Skal forsöke med mit sådärsvenska – lite fordanskat är det nog.
En 40-årig kille (pappa med familj) blev draget efter sin kite igår, och blev upptäckt när han redan var drunknad. Mads Bording och en läkare försökta at uppliva killen utan tur i 20-30 minuter.
Polisen hållar på att obducere honom, men vet inte om han var medvetenlös grundat et illamående, eller om han blev medvetenlös grundat en kollision med sten i vattnet (spottet er grund som fan med många sten). Alt dom kan se e at han hadde et märke i huvudet, och at han formodligen hade drunknat.
Hoppas det hjälpte. Tungt för hans familj och vänner.
-
Otäck historia!
Mitt allra största deltagande med hans närmaste. -
Man menar nu att det var hjärtattack.
Killen var tydligen en jernmann som även deltog i Wasatävlingen, men hade svagt hjärta som han tog medicin för.
Synd 🙁
-
Om jag förstår det senaste så säger obduktionen att dödsorsaken var en hjärtatack.
Logga in för att svara.