-
Kitare i Trollhättan
Är här ett par dagar o är sugen på att åka Ngn som vet någon spott llr som är sugen att på att åka
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Kitare i Trollhättan
Är här ett par dagar o är sugen på att åka Ngn som vet någon spott llr som är sugen att på att åka
Vi är några stycken från Trollhättan som surfar på Vänern. På sydväst är det Svalnäs vid Lidköping som gäller, typ 40 min från Trollhättan. (lite krångligt att hitta dit första gången, men tror jag har sätt en karta i något inlägg här)
Jag hinner inte dra ut idag, även om jag är kanon sugen. Troligen kommer det att bli jäklig bra nu – vindmätaren säger 9 m/s just nu (kl 15.30). Det kommer helt säkert surfare där.
MVH/Kristoffer
har hört att det går att åka vid vargön, men det kanske inte funkar i den här vindriktningen? slutar inte jobbet förän 1730 om dagarna men hör av er om ni ska ut !
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Kitare i Trollhättan
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.