Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kitare i Trollhättan

• Kitare i Trollhättan

Publicerad av guran på 17 maj, 2004 vid 11:02

Är här ett par dagar o är sugen på att åka laugh.gif Ngn som vet någon spott llr som är sugen att på att åka confused.gif

guran svarade 20 år, 5 månader sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    17 maj, 2004 vid 13:32

Vi är några stycken från Trollhättan som surfar på Vänern. På sydväst är det Svalnäs vid Lidköping som gäller, typ 40 min från Trollhättan. (lite krångligt att hitta dit första gången, men tror jag har sätt en karta i något inlägg här)

Jag hinner inte dra ut idag, även om jag är kanon sugen. Troligen kommer det att bli jäklig bra nu – vindmätaren säger 9 m/s just nu (kl 15.30). Det kommer helt säkert surfare där.

MVH/Kristoffer

• guran

Medlem
    17 maj, 2004 vid 17:10

har hört att det går att åka vid vargön, men det kanske inte funkar i den här vindriktningen? slutar inte jobbet förän 1730 om dagarna men hör av er om ni ska ut laugh.gif!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kitare i Trollhättan

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.