Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Kitare i Uppsala
-
Kitare i Uppsala
Publicerad av stellan på 9 juni, 2005 vid 20:11Jag har en kompis i Uppsala som vill börja kita. Finns det några där uppe?? Hallå?
cortex svarade 19 år, 9 månader sedan 10 Medlemmar · 13 Svar -
13 Svar
-
Jag känner Sveriges hårdaste kitare o han hålle rtill i i Uppsala. Fsast han är hemlig. ahhh alvarligt kolla med mig stellan när vi ses så ska du få nummer.
-
noooo, dom kör bara folie i uppsala
, säg åt han o dra till gotland på kurs istället..
Typ kiteboarding.se eller kitesurfskolan.com -
inte för att märka ord eller så … men det heter faktiskt ” säg åt honom ” inte ” han ”
Yoy been busted and molested by the språk-police
-
Svar till:
Jag har en kompis i Uppsala som vill börja kita. Finns det några där uppe?? Hallå?
[/ QUOTE ]
Tja.. jodå det finns några här också. Enklast är att registrera sig på http://www.kitenation.se – där kan man ju se när folk ska ut och köra.
Det är nog en fördel att gå en kurs typ på Gotland först om man är rädd om utrustningen för det är många träd vid vattnet här… *grr*
Johan
073-0474948 -
Svar till:
Typ kiteboarding.se eller kitesurfskolan.com[/ QUOTE ]
Ähh, Jäppä. Du bara bitchar för att flög runt som en kastad vante med din LEI på vår fina vågspot. Visst var det väl *lite* byigt men inget som inte en så stor och tuff grabb (på rosa trehjuling) som du borde fixat med händerna bakom ryggen väl???!??!?
Håller iofs med om att kurs på Kalkatraz är en väldigt bra början. Sedan funkar det kära Morga Hage riktigt fint. Dessutom är det ju bara en timmes bilfärd upp till Rullsand som är en riktigt fin spot.
Å på vintern är Uppsala kanonfint!Kitenation är ett bra tips. Vill han ha spotvisning etc så går det bra att lämpa över mitt nalle-nummer till honom (0708-306020).
/Kaj(Tech)
-
Svar till:
Typ kiteboarding.se eller kitesurfskolan.com[/ QUOTE ]
foil är så vidrigt
-
jag kommer hålla kiteskola på gotland i sommar så det är bara höra av sig för kompisen din om han är intresserad.
erik
0736136024
-
Svar till:
foil är så vidrigt
[/ QUOTE ]
Ja usch, de håller på att ta en massa fina marknadsandelar från de där uppblåsbara sakerna. Faaaaaan vad vidrigt av dem.
/Kaj(Tech)
-
hörrrdududuu! bara för att jag bor i ghettot!!?!
o va fan e ”Yoy” för jävla ord egentligen! -
Svar till:
en timmes bilfärd upp till Rullsand
[/ QUOTE ]
Vaffan har du slö bil eller? -
Gottsunda är ju fint. Kanske Gattsundabadet på sommaren, eller kanske fyrisån, eller Lyssnaängen…
-
Svar till:
Svar till:
en timmes bilfärd upp till Rullsand
[/ QUOTE ]
Vaffan har du slö bil eller?[/ QUOTE ]
Tjaaaa, jämfört med en F-22 Raptor så är den väl kanske lite trött.
Ähh, jag måste ju skriva ”en timmes bilfärd” eftersom det tydligen är vad det tar för de flesta asfaltsniglar… har jag hört.
/Kaj(Tech)
Logga in för att svara.