Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kitare i Uppsala

• melker

Medlem
    9 juni, 2005 vid 20:22

Jag känner Sveriges hårdaste kitare o han hålle rtill i i Uppsala. Fsast han är hemlig. ahhh alvarligt kolla med mig stellan när vi ses så ska du få nummer.

• curry

Medlem
    9 juni, 2005 vid 20:33

noooo, dom kör bara folie i uppsala shocked.gif, säg åt han o dra till gotland på kurs istället..
    Typ kiteboarding.se eller kitesurfskolan.com

• anonym-anvandare

Medlem
    9 juni, 2005 vid 20:57

inte för att märka ord eller så … men det heter faktiskt ” säg åt honom ” inte ” han ”

Yoy been busted and molested by the språk-police

• sunwave

Medlem
    9 juni, 2005 vid 21:46

Svar till:

Jag har en kompis i Uppsala som vill börja kita. Finns det några där uppe?? Hallå?

[/ QUOTE ]

Tja.. jodå det finns några här också. Enklast är att registrera sig på http://www.kitenation.se – där kan man ju se när folk ska ut och köra.

Det är nog en fördel att gå en kurs typ på Gotland först om man är rädd om utrustningen för det är många träd vid vattnet här… *grr*

Johan
    073-0474948

• cortex

Medlem
    9 juni, 2005 vid 22:21

Svar till:

noooo, dom kör bara folie i uppsala shocked.gif, säg åt han o dra till gotland på kurs istället..

[/ QUOTE ]

Ähh, Jäppä. Du bara bitchar för att flög runt som en kastad vante med din LEI på vår fina vågspot. Visst var det väl *lite* byigt men inget som inte en så stor och tuff grabb (på rosa trehjuling) som du borde fixat med händerna bakom ryggen väl???!??!? grin.gif

Håller iofs med om att kurs på Kalkatraz är en väldigt bra början. Sedan funkar det kära Morga Hage riktigt fint. Dessutom är det ju bara en timmes bilfärd upp till Rullsand som är en riktigt fin spot.
    Å på vintern är Uppsala kanonfint!

Kitenation är ett bra tips. Vill han ha spotvisning etc så går det bra att lämpa över mitt nalle-nummer till honom (0708-306020).

/Kaj(Tech)

• rocco

Medlem
    10 juni, 2005 vid 00:12

Svar till:

[/ QUOTE ]

foil är så vidrigt mad.gif

• melker

Medlem
    10 juni, 2005 vid 06:38

det var ett jävla tjat om FOIL. För faan det heter FOLIE.

• mav

Medlem
    10 juni, 2005 vid 08:10

jag kommer hålla kiteskola på gotland i sommar så det är bara höra av sig för kompisen din om han är intresserad.

erik

0736136024

• cortex

Medlem
    10 juni, 2005 vid 10:33

Svar till:

foil är så vidrigt mad.gif

[/ QUOTE ]

Ja usch, de håller på att ta en massa fina marknadsandelar från de där uppblåsbara sakerna. Faaaaaan vad vidrigt av dem. grin.gif

/Kaj(Tech)

• curry

Medlem
    10 juni, 2005 vid 12:19

hörrrdududuu! bara för att jag bor i ghettot!!?!
    o va fan e ”Yoy” för jävla ord egentligen!

laugh.gif shocked.gif grin.gif

• wipeout

Medlem
    10 juni, 2005 vid 13:34

Svar till:

en timmes bilfärd upp till Rullsand

[/ QUOTE ]
    Vaffan har du slö bil eller?

• funkyman

Medlem
    10 juni, 2005 vid 19:44

Gottsunda är ju fint. Kanske Gattsundabadet på sommaren, eller kanske fyrisån, eller Lyssnaängen…

• cortex

Medlem
    10 juni, 2005 vid 21:38

Svar till:

Svar till:

en timmes bilfärd upp till Rullsand

[/ QUOTE ]
    Vaffan har du slö bil eller?

[/ QUOTE ]

Tjaaaa, jämfört med en F-22 Raptor så är den väl kanske lite trött. tongue.gif

Ähh, jag måste ju skriva ”en timmes bilfärd” eftersom det tydligen är vad det tar för de flesta asfaltsniglar… har jag hört. grin.gif

/Kaj(Tech)

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kitare i Uppsala

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.