Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kitare i västra blekinge

• Kitare i västra blekinge

Publicerad av thorn på 17 september, 2007 vid 20:31

Tja.
    Undrar om det finns någon som brukar kita runt västra blekinge typ pukavik, sandviken eller ivösjön. vore kul om man inte vore den enda kitaren på stället. vindsurfare i all ära men man skulle ju vilja snacka lite kiting med någon annan kitare. hör av er till mig om du bor i närheten, eller ska ut och kita här i krokarna.:grin:
    //Niklas Thörn
    Tele: 0768941412

thorn svarade 17 år, 7 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • superlativo

Medlem
    18 september, 2007 vid 14:37

Händer att man är på besök i Blekinge då och då. Var i helgen och körde några vändor i Bromölla/Ivösjön nere vid campingen, var helt ok! Långgrunt och inte en själ… Sparar ditt nr och hör av mig nästa gång jag är i krokarna.

• thorn

Medlem
    18 september, 2007 vid 17:24

Gött att höra att man inte är ensam. Jag ser fram emot nästa dag på vattnet.
    //Thörn

• hbgkitare

Medlem
    19 september, 2007 vid 09:57

Hej!
    Jag har själv haft vägarna förbi och kitat både i Sandviken och Bromölla.

Här är en länk till några shysta killar och tjejer jag träffat några gånger nere i Sandviken som brukar kita på båda ställena. Maila dem så får du säkert deras telNr så du slipper kita själv!

http://www.kitedream.com/

• thorn

Medlem
    20 september, 2007 vid 07:53
    Hbgkitare;416337 wrote:
    Hej!
    Jag har själv haft vägarna förbi och kitat både i Sandviken och Bromölla.

Här är en länk till några shysta killar och tjejer jag träffat några gånger nere i Sandviken som brukar kita på båda ställena. Maila dem så får du säkert deras telNr så du slipper kita själv!

http://www.kitedream.com/

Tack för tipset. Fan det verkar ju som att det finns lite kitare här ändå. Säkert 5-6 stycken.
    Had det bra, vi synes på vattnet.
    //Thörn

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kitare i västra blekinge

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.