Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kitare runt uddevalla?

• socker

Medlem
    5 maj, 2011 vid 09:55

Jobbar i norge måndag-torsdag varje vecka så blir inget kitande för mig under dessa dagar, men hade hoppats kunna göra säsongsdebut i helgen får väl se om vädret är på min sida 😉

• acemattias

Medlem
    5 maj, 2011 vid 10:08
    muuu123;654366 wrote:
    Ser ut att kunna blåsa en del i eftermiddag. Lanesund kanske?

Vi får se vad vinden får för sig

• dykserv

Medlem
    5 maj, 2011 vid 13:28

Hej!
    Vill gärna hänga på ibland och bor i Gbg, men jobbar i Oslo-området vissa helger, så kör igenom Uddevalla en hel del o har alltid med mig minst en kite i bilen 🙂 Är en prylgalen nybörjare (Har bara kajtat några gånger efter kurs förra sommaren, men har kört lite snökajt och skridskokajting under vintern) men jag har en hel del extraprylar om nån vill testa nån större kite (har bl.a. en extrem lättvindskite på 17M (Wind-X MonsoonZ -08, den enda i Sverige, tror jag..?) och ett par Flysurfers Speed o lite annat kul samt en HELGALEN Kiteboat (Peter Lynn, troligen den enda i Sverige oxå..).
    Har tillgång till bil, om nån vill kajta i Gbg-området, el. ev i Uddevalla. Skicka gärna ett sms, då jag ofta sitter på föreläsning eller jobbar, så ringer jag upp eller messar när jag kan.
    Ha dé!
    Daniel
    0736 641018

• kneepad

Medlem
    12 maj, 2011 vid 19:39

Nån som är på G imorrn fredag? Har dagen ledig och tom bil…Se oxå tråden ”Surf norr om Göteborg….” Man SKULLE ju kunna åka så långt som till Getskär……

• muuu123

Medlem
    13 maj, 2011 vid 21:12

Var ute några timmar i vid Lanesund idag. Riktigt bra:smile: Någon som ska ut imorgon? Lanesund eller kanske Getskär?

• kneepad

Medlem
    14 maj, 2011 vid 06:46
    muuu123;655224 wrote:
    Var ute några timmar i vid Lanesund idag. Riktigt bra:smile: Någon som ska ut imorgon? Lanesund eller kanske Getskär?

Du har fått sms….

• mistralo

Medlem
    14 maj, 2011 vid 14:26

Kan du beskriva var man kör ner i lanesund? Hittade inte igår! =)

• kneepad

Medlem
    14 maj, 2011 vid 15:01
    Mistralo;655269 wrote:
    Kan du beskriva var man kör ner i lanesund? Hittade inte igår! =)

Stand by. Jag knåpar ihop ett privat meddelande till dig inom en timme – kolla din inbox här.

• acemattias

Medlem
    15 maj, 2011 vid 21:17

De närmaste dagarna ser lovande ut:laugh:

Startande en ny tråd under session rubriken, innan vi blir kickade för spamming av konfen.

[ame=”http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?p=655388#post655388″]Kitesurfing Uddevalla området ! – http://www.Surfzone.se[/ame%5D

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kitare runt uddevalla?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.