Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen kite bilen forts

• kite bilen forts

Publicerad av henkish på 19 oktober, 2006 vid 13:07

Var och besiktade igår: lägg märke till de ”små” besiktningsdäcken-fick dock en åtgärdslista med mig hem..suck, men snart så ska man va nere på stranden och sladda, vilken syn i vattenbrynet med ett antal vattenskidlinor med ett gäng glada kaitare på bräda efter…
    Juste va Jonaish!? =0)

Mvh Henkish

henkish svarade 17 år, 1 månad sedan 21 Medlemmar · 144 Svar
  • 144 Svar
  • henkish

Medlem
    19 oktober, 2006 vid 13:12

orginalhjulen dock ej på besiktningen… =0)

Fet jag säger FET skillnad!

• gh0st

Medlem
    19 oktober, 2006 vid 13:17

Bilen är ju helt grym!

• henkish

Medlem
    19 oktober, 2006 vid 13:32
    gh0st wrote:
    Bilen är ju helt grym!

=0)

THX!

Du har just uppgraderats till en av dom som åker på bräda bakom bilen!

• alex_

Medlem
    19 oktober, 2006 vid 13:49

vilket MONSTER!!!! 😀

• jonaish

Medlem
    19 oktober, 2006 vid 17:55
    Henkish wrote:
    Var och besiktade igår: lägg märke till de ”små” besiktningsdäcken-fick dock en åtgärdslista med mig hem..suck, men snart så ska man va nere på stranden och sladda, vilken syn i vattenbrynet med ett antal vattenskidlinor med ett gäng glada kaitare på bräda efter…
    Juste va Jonaish!? =0)

Mvh Henkish

Bello macchina Henkish

Den bilen är så jävla fin…oo va jag älskar den!!!

Ska bli roligt att få se den IRL oxå 😉

Hoppas den klarar besiktningen nästa gång!!

• henkish

Medlem
    19 oktober, 2006 vid 20:01
    jonaish wrote:
    Henkish wrote:
    Juste va Jonaish!? =0)

Mvh Henkish

Bello macchina Henkish

Den bilen är så jävla fin…oo va jag älskar den!!!

Ska bli roligt att få se den IRL oxå 😉

Hoppas den klarar besiktningen nästa gång!!

Bara en tidsfråga!

Mvh Henkish

• jonaish

Medlem
    20 oktober, 2006 vid 06:03

de hoppas jag oxå 😀

• henkish

Medlem
    20 oktober, 2006 vid 07:41
    jonaish wrote:
    de hoppas jag oxå 😀

Just nu står den i maristad-det som är kvar att göra i runda slängar är att vi ska:
    Ny vxl låda
    Korta fronten(förlängd pga vxl lådan)
    Takräcke med sökarlyktor på.
    Modifiera och montera snöplog.
    div rostfix.
    sätta i org säten
    Montera fäste vinsch bak
    få den godkänd till nästa besikt
    nya rutor.
    hitta bakre kofångare
    montera mörkerbelysning

etc..

bif lite bilder på saker och ting på onsdag drar jag upp till nossebro finns en skrot med prylar till föregångaren till xc 90.

som sagt bara en tidsfråga…
    =0)

/H

• weeboy

Medlem
    20 oktober, 2006 vid 09:14

Cool bil Henkish!

Mitt spontana tanke är dock om det är värt all den arbete och pengar du lägger på den? Suggan går inte direkt använda i vardagen köra te jobbet och så. Men ccol är den! 🙂

• henkish

Medlem
    20 oktober, 2006 vid 09:35
    Weeboy wrote:
    Cool bil Henkish!

Mitt spontana tanke är dock om det är värt all den arbete och pengar du lägger på den? Suggan går inte direkt använda i vardagen köra te jobbet och så. Men ccol är den! 🙂

Pengar i detta fallet är av underordnad betydelse-detta handlar om att förverkliga en dröm som jag har haft sedan jag var 13 bast, då jag fick en sugga, senare blev den såld för den stod och tog plats, det har jag aldrihg kommit över riktigt, min persoliga livsfilosofi bygger på att förverkliga alla drömmar jag har..Har klarat en hel del genom åren så ibland så ser jag på saken så att pengar, det kan man alltid tjäna igen, alltså flyktiga, medans drömmar är till för att förverkliga.

Men ändock tack för din point, pengar ska man ha respekt för.

Ja eller nåt sånt..

=0)

Mvh Henkish

• johanneslarsson

Medlem
    20 oktober, 2006 vid 15:46

glöm inte att sätta på ett fett takräcke som du kan ligga och sola på också.

• donpedro

Medlem
    20 oktober, 2006 vid 19:44
    Henkish wrote:
    Pengar i detta fallet är av underordnad betydelse-detta handlar om att förverkliga en dröm som jag har haft sedan jag var 13 bast, då jag fick en sugga, senare blev den såld för den stod och tog plats, det har jag aldrihg kommit över riktigt, min persoliga livsfilosofi bygger på att förverkliga alla drömmar jag har..Har klarat en hel del genom åren så ibland så ser jag på saken så att pengar, det kan man alltid tjäna igen, alltså flyktiga, medans drömmar är till för att förverkliga.

Men ändock tack för din point, pengar ska man ha respekt för.

Ja eller nåt sånt..

=0)

Mvh Henkish

En mycket trevlig livsfilosofi, och en MYCKET trevlig bil eller vad man nu ska kalla det där monstret. Gryymt ball, hoppas man får se den i verkligheten nån dag, de e inte så ofta man ser bilar av den kallibern åka runt.

• eddie

Medlem
    23 oktober, 2006 vid 07:36
    Weeboy wrote:
    Cool bil Henkish!

Skulle man resonera så skulle man ju inte ha en enda av alla de underbra prylar som man har….

• pjoter

Medlem
    23 oktober, 2006 vid 13:40
    Henkish wrote:
    bif lite bilder på saker och ting på onsdag drar jag upp till nossebro finns en skrot med prylar till föregångaren till xc 90.

/H

Föregångare till xc90?? nu pratar du allt i nattmössan. det du har där är en av dom fetaste bilar man kan äga! xc90 är en ful plastlåda som överklasskärringarna kör sina vidriga barn till dagiset i.

Du borde skämmas och genast ge bilen till nån som inte talar så hemskt!

• henkish

Medlem
    23 oktober, 2006 vid 16:25

tuggar i mig…överklasskärring var det.. =0)

Sida 1 av 10

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen kite bilen forts

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.