Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen kite bilen forts

• henkish

Medlem
    26 oktober, 2006 vid 19:24

kanske tom får med mig tjejen, var ligger habo..lomma nånstans elleer?

• jonaish

Medlem
    26 oktober, 2006 vid 19:38
    Henkish wrote:
    kanske tom får med mig tjejen, var ligger habo..lomma nånstans elleer?

rakt väster ut från Lund

rakt norr om Malmö

Bara att ta motorvägen ner från Halmstad å svänga av innan Åkarp mot Lomma…De e nog bäst att du kollar med hitta.se oxå

Det blir nog kanske lite svårt för mig att ta mig till Habo i morgon men på sönda blir de nog av, om det blir vind….

• henkish

Medlem
    26 oktober, 2006 vid 19:42

thx chief!

=0)

• eddie

Medlem
    26 oktober, 2006 vid 20:46
    SWE 496 wrote:
    XC90 är nog den mest robusta SUV:en som finns..
    Brandkårens hydrualsax har tydligen svårt att klippa A och B stolparna på den;)

Näää skärp dig nu!
    Frågan är iofs vad en SUV är… men inte fan är den robust?
    XC90 är en hög bil med 4WD och motrvägskomfort… men robust?
    Jämför du med en Niva?
    En bil som pallar 70 knyck på en tvättbrädegrusväg dagar i sträck… det är det bara råfiskätarna som kan bygga.
    Vi snackar Toyoya Landcrusier och Nissan Patrol.

Vad gäller hydraulsaxen så handlar det nog mer om krocksäkerhet som Volvo bevisligen ligger i topp på.

• henkish

Medlem
    27 oktober, 2006 vid 10:37

robust är inte rätt namn på den, det kan jag hålla med om, men ska man nämna suyv i vardagsspråk så kan man nog säga att den ä robust, bland crv, sujbartus, sankta fe etc övriga segmentet såsom landrover etc kan man väl kalla jeep eller terräng fordon eller dylikt..men vad vet jag min gamla överklass kärring..har inte riktigt tuggat ner den än..=0)

mvh Henkish

• weeboy

Medlem
    28 oktober, 2006 vid 10:24

Hur många kitebags får du in i skapelsen?

• henkish

Medlem
    28 oktober, 2006 vid 10:37

sisådär 30-40 st =0)

• jonaish

Medlem
    28 oktober, 2006 vid 17:18

haha..

igår posta du ett inlägg kl 12:37

och idag posta du oxå ett inlägg kl 12:37

å i samma tråd…vilken taiming på inläggen 😀

• henkish

Medlem
    28 oktober, 2006 vid 19:04

fasen j, du har känsla för detaljerna, trodde faktist inte att någon skulle upptäcka det, hoppades lite på dig dock, skarpsynt på min ära min käre watson-hur ser det ut för morgondagen-är du på g nånstans?
    Ska snart ner o jobba i simris-e det några bra spots på den sidan?
    Här just nu pissar det bara-känns inte riktigt kite..men, men..hoppas ju som alltid.

/Henkish

• jonaish

Medlem
    28 oktober, 2006 vid 21:27

heheee 😀

Ska du ner å jobba i Simrishamn ?!?! i morgon är det bra med vind å NO så då brukar de bli några jävulskt fina vågor här i Gislövshammar…

Tycker man att vågor är lite jobbigt så kan man ju dra till Borrby strand 4-5km något SV om Gislövshammar, inge sten å skit där inte… bara fin sand strand;)

Gislövshammar ligger ju bara 10min med bil och 20-30min med buss från Simrishamn..!!

Du kan ju alltid ring mig på mobilen (när som på de 24h:arna) så kan vi tjöta lite om hur det blir !! Jag ska nog iaf ut å köra i morgon..!!!!

Ha De 😀

• henkish

Medlem
    29 oktober, 2006 vid 18:17

jope, ska ner o kränga lite vartefter, har ett gäng kunder i simris.
    Blev det nåt Kaitande idag!?

• jonaish

Medlem
    29 oktober, 2006 vid 19:54
    Henkish wrote:
    jope, ska ner o kränga lite vartefter, har ett gäng kunder i simris.
    Blev det nåt Kaitande idag!?

Jag vill fan till habo på tisdag å onsdag,, nä.. jag tog bara bilder på danska å svenska vindsurfare…vågade inte dra ut i 2-3m vågor..

http://www.surfzone.se/pp/showgallery.php?cat=500&ppuser=5799

från idag..

• henkish

Medlem
    1 november, 2006 vid 17:39

har varit på span nu ett tag efter en lämplig släpkärra till suggan, hittade denna, dock englandsreggad, någon som vet hur man reggar in den i sverige?, svårt? eller? Tacksam för svar eller ska man bara köra eller, gäller försäkringen på bilen oxå för släpet, alternativet är ju att använda den enbart som 30 släp. lite jobbigt när man ska ner till skauneland ju..

Tacksam för svar!?

Mvh Henkish

Ps de flesta drunknigsolyckor beror på vatten..

• henkish

Medlem
    1 november, 2006 vid 17:41

här kommer bilden..

• henkish

Medlem
    1 november, 2006 vid 17:43

det är 1.90 långt flak totalt 2,90 långt såg ju lite kort ut på bilden, står just nu i sthlm, någon med några idéer hur man får den billigast till halmstad, någon som vill tjäna en slant kanske?

Sida 3 av 10

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen kite bilen forts

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.