Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen kite bilen forts

• jonaish

Medlem
    3 november, 2006 vid 11:21

Jag hoppas på att få kite både lör å sön! Men vi får väl se hur de blir med det nu….vi har en gammal snöplog du nog hade kunnat fått om du hade själv åkt å hämtat den i Dalarna 😀 Torrdräkt…….ähhh..jag ska köra med våtdräkt året om + handskar, huva å skor..!! Så länge man kör på vattnet så är de ju lungt 😉

Hur ska du göra med inrdening i bilen, original lr..!??!

• henkish

Medlem
    3 november, 2006 vid 16:31

japp, idag sitter det recarostolar i, men har fått tag i en kille som har en hel del orginalgrejor, såsom stolar ratt etc sedemera så kommer jag sätta in en störtbåge i den. är på jakt efter någon som är duktig på att bygga ljud, och som framförallt tycker det är roligt. träffat så mycket människor som enbart snackar stålar, så j-la less på såna-givet kostar det -men de jag jobbar med ska tycka det e skoj, sedan kommer pröjset av sig själv-detta kan jag egentligen översätta på alla branscher-tycker du inte om ditt jobb och bara gnäller? Gör dig själv och alla som berörs av dig en tjänst och sluta- en neg person kan sänka ett helt företag! De facto!

Så är det!

Mvh Henkish

• jonaish

Medlem
    3 november, 2006 vid 17:22

Tänkte du ställa ut bilen på mässor, va med i tävlingar å etc..lr..??
    Det finns massa sider ute på internet med guider om hur man bygger ljud i bilen, om du tänkte bygga ljud själv…

Vill du har lite ideér om något du tänkte göra så säg bara till 😉

Ska bli sjukt roligt att få se bilen när den blir klar iaf !!

// jonaish

• henkish

Medlem
    3 november, 2006 vid 18:53

nä tänkte bara ha en på stranen o lira musik, istället för jeep dunkarna där bak så sätter man högtalare, bif en bild på fästena på redbull trucken.
    där har man satt de på taket

• jonaish

Medlem
    3 november, 2006 vid 21:36

Det är snyggt med jeep dunkar bak, tycker jag iaf…..

Jag tycker att du ska bygga in en fet stereo i bagageutrymmet..sen när man är på t.ex stranden så är det bara att öppna bakluckan å starta stereo med en fjärrkontrol….efter cirkus 10min av hardröck så har man HELA STRANDEN för sig själv….. 😉

• henkish

Medlem
    4 november, 2006 vid 08:36

nu kanske jag har hittat nåt..

• jonaish

Medlem
    4 november, 2006 vid 10:47

Klart den asså!!!

Den va ju sjukt fet…e den till salu??

• henkish

Medlem
    4 november, 2006 vid 16:21

ja, tror det, polarn håller på att kolla upp, gott att ha på stranden och värma sig i när det blåser kallt..

• jonaish

Medlem
    4 november, 2006 vid 17:03

Jaa klart !!

Du kan ju ha den som en bastuvagn 😀 hehe….

Nä men de e ju riktigt najs att ha en vagn att byta om i å värma sig efter sufet !!

• jonaish

Medlem
    7 november, 2006 vid 21:38

hur går de Henkish…något nytt??

• henkish

Medlem
    8 november, 2006 vid 22:30

japp, nu har jag fått min torrdräkt!! =0)

• jonaish

Medlem
    9 november, 2006 vid 15:25

har du fått köpa den där vagnen!??

• henkish

Medlem
    9 november, 2006 vid 17:10

tingat den vita, åker opp nästa onsdag, ska du med?

Mvh Henkish

• jonaish

Medlem
    10 november, 2006 vid 11:22

jaja klart!!

kör du om Simrishamn, så klart ja ska med 😉

• getwet

Medlem
    12 november, 2006 vid 17:33

Coolt, en sådan ”levde” jag i under ca 8 månader när det begav sig 1980-1981. Rep av kanoner och eldhandvapen var min dagliga syssla i ur o skur, längtar inte direkt tillbaka……

Sida 5 av 10

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen kite bilen forts

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.