Senaste nytt › Forums › Övriga › Surfbussen › kite bilen forts
-
Jag hoppas på att få kite både lör å sön! Men vi får väl se hur de blir med det nu….vi har en gammal snöplog du nog hade kunnat fått om du hade själv åkt å hämtat den i Dalarna 😀 Torrdräkt…….ähhh..jag ska köra med våtdräkt året om + handskar, huva å skor..!! Så länge man kör på vattnet så är de ju lungt 😉
Hur ska du göra med inrdening i bilen, original lr..!??!
-
japp, idag sitter det recarostolar i, men har fått tag i en kille som har en hel del orginalgrejor, såsom stolar ratt etc sedemera så kommer jag sätta in en störtbåge i den. är på jakt efter någon som är duktig på att bygga ljud, och som framförallt tycker det är roligt. träffat så mycket människor som enbart snackar stålar, så j-la less på såna-givet kostar det -men de jag jobbar med ska tycka det e skoj, sedan kommer pröjset av sig själv-detta kan jag egentligen översätta på alla branscher-tycker du inte om ditt jobb och bara gnäller? Gör dig själv och alla som berörs av dig en tjänst och sluta- en neg person kan sänka ett helt företag! De facto!
Så är det!
Mvh Henkish
-
Tänkte du ställa ut bilen på mässor, va med i tävlingar å etc..lr..??
Det finns massa sider ute på internet med guider om hur man bygger ljud i bilen, om du tänkte bygga ljud själv…Vill du har lite ideér om något du tänkte göra så säg bara till 😉
Ska bli sjukt roligt att få se bilen när den blir klar iaf !!
// jonaish
-
nä tänkte bara ha en på stranen o lira musik, istället för jeep dunkarna där bak så sätter man högtalare, bif en bild på fästena på redbull trucken.
där har man satt de på taket -
Det är snyggt med jeep dunkar bak, tycker jag iaf…..
Jag tycker att du ska bygga in en fet stereo i bagageutrymmet..sen när man är på t.ex stranden så är det bara att öppna bakluckan å starta stereo med en fjärrkontrol….efter cirkus 10min av hardröck så har man HELA STRANDEN för sig själv….. 😉
-
ja, tror det, polarn håller på att kolla upp, gott att ha på stranden och värma sig i när det blåser kallt..
-
Jaa klart !!
Du kan ju ha den som en bastuvagn 😀 hehe….
Nä men de e ju riktigt najs att ha en vagn att byta om i å värma sig efter sufet !!
-
tingat den vita, åker opp nästa onsdag, ska du med?
Mvh Henkish
-
Coolt, en sådan ”levde” jag i under ca 8 månader när det begav sig 1980-1981. Rep av kanoner och eldhandvapen var min dagliga syssla i ur o skur, längtar inte direkt tillbaka……
Logga in för att svara.