Senaste nytt › Forums › Övriga › Surfbussen › kite bilen forts
-
getwet wrote:Coolt, en sådan ”levde” jag i under ca 8 månader när det begav sig 1980-1981. Rep av kanoner och eldhandvapen var min dagliga syssla i ur o skur, längtar inte direkt tillbaka……
i husvagnen eller suggan??
-
fan henkish är den inte snar klar, denna tråden börjar bli för lång 😀
-
Henkish wrote:getwet wrote:Coolt, en sådan ”levde” jag i under ca 8 månader när det begav sig 1980-1981. Rep av kanoner och eldhandvapen var min dagliga syssla i ur o skur, längtar inte direkt tillbaka……
i husvagnen eller suggan??
Husvagnen, det var en fullständigt inredd verkstad med allt nödvändigt som tebryggare och värme……Materialförråd med all tänkbar utrustning och reservdelar till LV20mm Akan (luftvärnskanon)samt eldhandvapen AK4, Kpist och militära pistoler. Även viss utrustning till Robot 70 system och elverk….Äh fy fan va trist!
-
kpist låt ju fränt, hade det själv i lumpen , fick lobba in skotten på tavlan..asg..var själv mcordonanns(har inget med mcdonalds att göra lovar =0). beträffande suggan så e det tyvärr så att den som väntar på nåt gott…
-
på onsdag-bilder på toorsdag! =0). Kan oxå passa på att informera att det är en diesel ur ett miljöperspektiv!
-
Henkish wrote:på onsdag-bilder på toorsdag! =0). Kan oxå passa på att informera att det är en diesel ur ett miljöperspektiv!
gött…hur gick de med vagnen ?
-
Henkish wrote:var det bra eller dåligt? =0)
liten bild, svårt å se!!
kan nog bli fint 😉
-
Henke man när kan man anmäla sig för provåkning? pma gärna 🙂
-
den ny besiktningstiden är 16 december. planerar att få hem den i januari. så fort du har vägarna förbi, hör av dig! =0)
Henkish
Logga in för att svara.