Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kite "buddies" i Lund sökes

• Kite "buddies" i Lund sökes

Publicerad av grodanboll på 19 september, 2009 vid 21:47

Har just sagt upp mig från mitt jobb i göteborg och ska flytta ner till Lund om en dryg vecka. Tänkte ägna hösten åt att mest ta det lugnt… kommer med andra ord ha gott om tid till att tex kitesurfa 🙂 Finns det måhända någon annan student eller någon, liksom mig arbetslös sate, med gott om tid som inte skulle ha något emot att dra till typ Lomma och kitesurfa mitt på dagen en måndag, tisdag, onsdag eller vilken dag som helst? Jag är iaf på att kitesurfa när som helst när det blåser åt rätt håll 🙂 Finns det någon här som é på?

/Gustav

grodanboll svarade 15 år, 5 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • kowal

Medlem
    20 september, 2009 vid 09:55

Tjena Grodan..

Välkommen till Lund, den lilla storstaden!

Jag är precis klar med plugget och letar nu jobb. Dvs jag har sjukt mkt tid över. Dock så är min bom schleten och jag skulle egentligen behöva byta ut den. Så hjälp mig leta någon vänlig själ som har en EH-bom till en EH Beast 12kvm för en mycket billig peng 🙂

Löser vi det så kan jag kita med dig dagligen.

Problemet: Hålet i mitten av bommen har blivit uppslitet av linorna. Så det är bara nån mm kvar på kanten. Man kanske kan fylla hålet med epoxy elr nåt och sedan borra nytt hål?

• Andre’

Gäst
    20 september, 2009 vid 10:26

Tjenare! Även jag har nyligen sagt upp mig från jobbet i Göteborg. Är Malmöbo och student sen en vecka tillbaks. Har föreläsningar vid blandade tidpunkter men har oftast inget på fredagar. Har ingen bil för tillfället men dra ett sms kvällen innan till 073 820 31 97 så löser det sig kanske på något sätt

//Andre’

• skotten

Medlem
    20 september, 2009 vid 17:36

speak to Hugo about the bom, I am pretty sure he has a spare at his mums house

• grodanboll

Medlem
    21 september, 2009 vid 07:40

Gott, verkar inte som jag är ensam om att ha en del tid att slå ihjäl 🙂

Mitt mobilnr. är 0702-161163
    Min msn: gustav_ljungberg@kent.nu

Flyttar ner 1:a oktober 🙂

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kite "buddies" i Lund sökes

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.