-
kite + dyka två veckor?
var åker man, två veckor, om man vill köra kite och (tjejen) vill dyka. blir nog i sommar. inte nåt jefla egypten eller så bara
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Resmål & Spots › kite + dyka två veckor?
var åker man, två veckor, om man vill köra kite och (tjejen) vill dyka. blir nog i sommar. inte nåt jefla egypten eller så bara
Los roques e gangska nice men dyrt flyg till Margarita eller Caracas sen vidare kan hitta boende som inte e jätte dyrt. Alla priser e ganska höga om man jämför med margarita men mot svenska priser e det ju inte så djävla dyrt kolla vindstatistik på gurun. Har du mer pengar dra till western Oz men där slutar väll vinden snart tror jag.
Skulle säga Maldiverna. Var där för 2 år sen och åkte kite samtidigt som jag tog dyk. cert. Är ganska dyrt men det var helt klart den bästa resan jag nånsin åkt på.
låter bra både roques och maldiverna, funkar de på sommaren me?
vart flyger man?
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Resmål & Spots › kite + dyka två veckor?
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.