Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kite-familj sökes

• Kite-familj sökes

Publicerad av aventyrliga-se på 24 juli, 2007 vid 12:22

Hejsan!
    Jag heter Henrik och jobbar för ett magasin som heter Äventyrliga Familjer. Inför vårat nästa nummer så kommer vi ha en Kite-special. Jag är intresserad av att komma i kontakt med antingen en familj som håller på med Kite eller någon ungdom i 7 till 14 års åldern för att göra en intervju. Är det någon här som känner någon som jag kan kontakta? helst i Sthlms området.
    Med vänlig hälsning/ Henrik
    http://www.aventyrliga.se
    Henrik@aventyrliga.se
    0703-111200

christian12345 svarade 17 år, 7 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • mr-slingshot

Medlem
    25 juli, 2007 vid 11:44

Tja henrik! jag heter marcus bor i värmland men offta i gbg, jag kitesurfar och är iintresserad av att vara med i tidning =) om du skulle göra en intevju när skulle de va? min pappa Kitesurfar också ( far o son )

• christian12345

Medlem
    25 juli, 2007 vid 12:27

Det bästa du kan få tag i är nog om du sticker över till Köpenhamn. Där har du tre generationer; lilltjejen är typ 12, pappa Per är i 45-årsålern och farfar ’Gammel Poul’ är 83 nu… Finns massor av bra historier om särskilt Gammel Poul som började vindsurfa när han var 53 och fick ett custom magic wave av alla danska kitesurfare som skramlade när han fyllde 80. Han hör och ser inte särskilt bra, så när man kommer som ny till Sydvestpynten utanför Köpenhamn så pekar någon local typiskt ut ’Där är det grunda stenar, där är det fågelreservat och där är Gammel Poul’.

Borde vara bra material till din story?

Christian

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kite-familj sökes

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.