Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Kite film med lite östvibb
-
Kite film med lite östvibb
Publicerad av kvabbso på 26 mars, 2009 vid 07:52Bra åkning :laugh:
Snyggt filmat 🙂
Vilken musik :laugh:
http://www.kiteworld.tv/darklife/2/
Haaa?? Sicken film
kvabbso svarade 15 år, 11 månader sedan 13 Medlemmar · 21 Svar -
21 Svar
-
nice filmat, coolt att de målas lite tåg också!
btw, undra om ett par riktiga bindningar med stöd för fossingarna hade räddat hans ben?
-
Skön öppen ankelfraktur… han får ju fan lägga på sig ett par kilo så går man inte sönder så lätt 🙂
Jag tror att knät hade rykt om han inte haft öppna bindningar… och då skulle jag hellre knäckt ankeln!
-
Neven;537403 wrote:filmen är ju ok men … musiken…. va faaaan?!?!
det var där den ökända ironin på steffo kom smygandes
-
kvabbso;537444 wrote:det var där den ökända ironin på steffo kom smygandes
Haha, jo jag förstog att du var ironisk. Och man kan ju hoppas att filmmakaren var det också, men på något sett så har jag svårt att tänka mig det…
-
Märkligt att jag inte störde mig på musiken alls, men det kanske är min outtömliga förståelse för andra kulturer? Vill tro det i alla fall, men jag kan ju ha sjukt konstig musiksmak också 🙂
Men var det inte samma grabb som förra året var med i en sjukt märklig film med konstigt batman tema? Minns att han körde Nobile, men att det var Brunotti-klistermärken på brädan. Fattade inte hur det kunde vara bra PR för nån då
Om Ozone i trädet Jonaish. Du har nog rätt, men jag fattar inte hur det gått till bara, han är ju lååångt från trädet i massor av klipp. Långa linor? 🙂
-
@Milkman 537641 wrote:
Märkligt att jag inte störde mig på musiken alls, men det kanske är min outtömliga förståelse för andra kulturer? Vill tro det i alla fall, men jag kan ju ha sjukt konstig musiksmak också 🙂
Du måste ha glömt slå på högtalarna för det där var fan det sämsta jag hört i hela mitt liv.
-
sourra;537646 wrote:det där var fan det sämsta jag hört i hela mitt liv.
Det var väl ändå lite att ta i. Jag har ju ändå lyssnat på symfonihårdrock hemma hos dig…
Logga in för att svara.