Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Kite-gymnasium
-
Kite-gymnasium
Publicerad av kicken på 19 augusti, 2008 vid 10:41Tja alla trogna kitare ! Jag heter Marcus och har kitesurfat i 2 sessonger nu. Jag grymmt sugen på att börja kite-gymnasium efter 9:an, någon som vet något gymnasium ? hört att dom har ett i Båstad med riksintag ( intag från hela sverige ).
hur många gymnasium finns det?:confused:eliasp svarade 16 år, 8 månader sedan 12 Medlemmar · 21 Svar -
21 Svar
-
…..du kan läsa matte, fysik, svenska A och kitesurf hemma hos Mårten Björnsson, kolla in på http://www.kiteskolanbastad.se
-
Man kan även läsa kurser i irrelevanta svar och bullshit här på steffo 🙂
(Det finns inga svenska kitegymansium)
-
jag kan bistå med lektioner inom fittologi och rövteknik.
-
Markus, du får se till att plugga på en skola som ligger nära nåt schysst spot istället.
-
-
Vad skulle man göra på ett kite-gymnasium? Hela första terminen, á la Mr Miyagi, öva på att pumpa LE med olika hårt tryck.
-
@Kicken 491978 wrote:
Tja alla trogna kitare ! Jag heter Marcus och har kitesurfat i 2 sessonger nu. Jag grymmt sugen på att börja kite-gymnasium efter 9:an, någon som vet något gymnasium ? hört att dom har ett i Båstad med riksintag ( intag från hela sverige ).
hur många gymnasium finns det?:confused:Jag e ganska säker på att det finns eller iaf. har funnits windsurfgymnasium i varberg! Om de finns kvar borde det väl gå att hänga med dom o skapa en egen kite-falang. de e nog inte omöjligt!
-
@Krillan82 492157 wrote:
Jag menar det på fullaste allvar… jävligt grym på det området.
De enda du kan tillfredställa är väl sugga! Så du måste ju mena suggefeddeologi!
-
@Krillan82 492109 wrote:
jag kan bistå med lektioner inom fittologi och rövteknik.
”If you deal with assholes, all you get is shit.” and we all know who the asshole is….eller hur krillan?
-
Minns att jag sneglade på nåt vindsurfingymnasium för länge sedan. Kitegymnasie vore en bra idé.. Du borde väl annars kunna välja något idrottsinriktat program, gå ihop med några polare och kräva att få ha kitesurfing på schemat eftersom att det är eran ”gren”. Då skaffar de säkert en lärare
-
sourra;492113 wrote:Markus, du får se till att plugga på en skola som ligger nära nåt schysst spot istället.
helt rätt, får la ta och köra en världen rundt tur med 11an till Oz och skaffa lya där. :smirk:
plugga och ringa hem och tigga pengar till min ny rippade kite 😉 och en till 8a. Thx för alla svar Btw. mkt hjälp snabbt på Surfzone ! -
Krillan82;492109 wrote:jag kan bistå med lektioner inom fittologi och rövteknik.
Dra till San fran! där lär nog en som du kunna ha nytta av rövteknik. 😉
Logga in för att svara.