Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Kite i Apelviken 9 juli
-
se där ja då blev man vist fotad den dagen haha.
alltid kul med foton alla har inte prylar till att ta fina foton. så fortsätt fota bara -
vi var många som retade oss på dom två stuvbitskitearna denna kväll.dom körde totalt hänsynstlöst och var riktigt farliga.var tydligen inte långt från knytnävarna. snyggt jobbat?
-
😡 JA! menar du dom fåniga foilflaxande tygbitarna??? Måste varit English. För dom körde på fel sida hela jävla tiden.
-
de klart de var dom! jag tror inte någon ungick dom. jag fick stoppa en kille som skulle slå ihjäl dom. de va r nära
-
ja det verka fan som om dom försökte köra deras kite ( eller vad det nu är) så nära som möjligt. men dom körde ju ihop sig i varandra mooooohahahahahaha
-
kvabbso;397435 wrote:😡 JA! menar du dom fåniga foilflaxande tygbitarna??? Måste varit English. För dom körde på fel sida hela jävla tiden.
2 stycken? Vita, svart och oranga?
Isåfall har jag med råkat ut för dem, norrmänn….. Hemskt!
-
Är de döva? Annars borde det väl fan att gå att ta ett snack med dom. I värsta fall får det bli kalsongryck och tusen nålar, det kan få fason på de värsta busar.
Logga in för att svara.