Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kite i Apelviken 9 juli

• gonzo

Medlem
    13 juli, 2007 vid 15:16

se där ja då blev man vist fotad den dagen haha.
    alltid kul med foton alla har inte prylar till att ta fina foton. så fortsätt fota bara

• sioman

Medlem
    13 juli, 2007 vid 17:58

@sourra 396803 wrote:

Du vill nog ha nåt lite vassare. Kolla in recensioner på fotosidan.se

Japp:D

• debkausf

Medlem
    14 juli, 2007 vid 15:08

vi var många som retade oss på dom två stuvbitskitearna denna kväll.dom körde totalt hänsynstlöst och var riktigt farliga.var tydligen inte långt från knytnävarna. snyggt jobbat?

• kvabbso

Medlem
    15 juli, 2007 vid 20:04

😡 JA! menar du dom fåniga foilflaxande tygbitarna??? Måste varit English. För dom körde på fel sida hela jävla tiden.

• debkausf

Medlem
    16 juli, 2007 vid 11:32

de klart de var dom! jag tror inte någon ungick dom. jag fick stoppa en kille som skulle slå ihjäl dom. de va r nära

• gonzo

Medlem
    16 juli, 2007 vid 16:21

ja det verka fan som om dom försökte köra deras kite ( eller vad det nu är) så nära som möjligt. men dom körde ju ihop sig i varandra mooooohahahahahaha

• sioman

Medlem
    16 juli, 2007 vid 18:01

@gonzo 397664 wrote:

ja det verka fan som om dom försökte köra deras kite ( eller vad det nu är) så nära som möjligt. men dom körde ju ihop sig i varandra mooooohahahahahaha

Aha de var dem:D haha JAg såg dom xD

• r1k

Medlem
    16 juli, 2007 vid 18:34
    kvabbso;397435 wrote:
    😡 JA! menar du dom fåniga foilflaxande tygbitarna??? Måste varit English. För dom körde på fel sida hela jävla tiden.

2 stycken? Vita, svart och oranga?

Isåfall har jag med råkat ut för dem, norrmänn….. Hemskt!

• sourra

Medlem
    16 juli, 2007 vid 21:05

Är de döva? Annars borde det väl fan att gå att ta ett snack med dom. I värsta fall får det bli kalsongryck och tusen nålar, det kan få fason på de värsta busar.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kite i Apelviken 9 juli

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.