Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Kite i Boorby 25/4….
-
Kite i Boorby 25/4….
Publicerad av matsb på 26 april, 2009 vid 12:3240 mil kan man ju fara en helg om man får kita…..:wink:
Skulle kunna ha blivit en riktigt jobbig hemresa……http://bergmanmats.smugmug.com/Surftrips%20Sverige
hade
mats
matsb svarade 15 år, 10 månader sedan 3 Medlemmar · 5 Svar -
5 Svar
-
skotten;542931 wrote:hehehe loads of surferlove, borrby never dissapoints.
Kitelove…..:grin:
Anyone who lives around Borrby (Telepone number?), it wasnt that fun to jump in the car and arrive and has to return 20 mil ……..:confused2::mad2:
mats
-
Om sommaren bor jag väldigt nära (löderup strandbad) och kommer åka och titta till borrby då prognosen ser bra ut.
Är du sugen kan jag då slänga iväg sms 🙂Förresten hur grunt var det där ni åkte? Ser väldigt grunt ut på bilderna!
Peace
-
fucking hell dude just camp, next time you are heading I will be there.. 0 7 35 12 095 2
-
Bizonoxe;542966 wrote:Om sommaren bor jag väldigt nära (löderup strandbad) och kommer åka och titta till borrby då prognosen ser bra ut.
Är du sugen kan jag då slänga iväg sms 🙂Förresten hur grunt var det där ni åkte? Ser väldigt grunt ut på bilderna!
Peace
Japp det var grunt och ren pålandsvind….:wink:
Första 40 m så var det 40 cm djupt sen längre ut så hade vi ett sandrev => 20 cm……:grin:
Skiftade ganska bra!! Skicka mig ett mail med ditt mobilnummer är du bussig…?
hade
mats
Logga in för att svara.