Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing kite i el stokolmo

• swe22

Medlem
    23 oktober, 2007 vid 08:04

@psychonauten 423976 wrote:

Jag vill absolut inte dissa vår fina huvudstad, men är det såhär spottarna ser ut i stockholm? http://www.youtube.com/watch?v=Dqy62RVPA2Y
    Härlig bergvägg att bli klistrad i, är det från gålö? Gillar killen som åker in å vänder nån meter framför klippan. det är ju knapp choppigt, och ser ju helt safe ut 😉

Tror det är Utö, Näsudden: http://spotguide.kicks-ass.net/default.asp?Area=1&Page=2&WindDir=0&Platt=0&Surf=0&Grunt=0&KiteLaunch=0&SpotID=60

Har inte varit där men det ser riktigt stökigt ut :crazy:

• casper

Medlem
    23 oktober, 2007 vid 08:06

Nej det är från Utö tror jag.
    Gålö är mycket säkrare med klippor på ena sidan bara och skog på den andra.

Inga fler såna här inlägg, börjar då sakna spotsen och ångra att jag flyttade till Teneriffa.

• haze

Medlem
    23 oktober, 2007 vid 08:09

Shit vad vi har det bra 😉

• gh0st

Medlem
    23 oktober, 2007 vid 08:50

Ja, alltså när man åker utomlands så saknar man t.o.m. Habo. Fucking världsklass.

• milkman

Medlem
    23 oktober, 2007 vid 08:55

Inte nog med spottens fina klipper. När det blåser på lite så studsar vågorna på väggarna och möts i mitten. De blir diamantformade, jävligt täta och helt oregelbundna. Känns som att kita i en tvättmaskin.
    Vi har varit där typ en gång, och det är då det filmades, typ 10 pers på stranden och två som körde 🙂

• skanepaul

Medlem
    23 oktober, 2007 vid 11:43

@gh0st 423990 wrote:

Ja, alltså när man åker utomlands så saknar man t.o.m. Habo. Fucking världsklass.

hahahahahahahahaahahhahahaahahahahahahahahahahahhahahahahahahhahahahahahaha 🙂

• gh0st

Medlem
    23 oktober, 2007 vid 12:46

; ) hehe

• lars_m

Medlem
    23 oktober, 2007 vid 13:40

Jäklar!

Men fint e det

• above_the_law

Medlem
    23 oktober, 2007 vid 16:24

Underbart…att bli påmind om det bästa beslut jag någonsin tagit! Nämligen att flytta från ostkusten till västkusten:-)!!!!!!

Flytta eller dö…typ;-)

• perrapops

Medlem
    23 oktober, 2007 vid 16:37

eller välja öliv på gotland

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing kite i el stokolmo

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.