Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Kite i Europa i slutet av maj?

• Kite i Europa i slutet av maj?

Publicerad av roggan på 24 januari, 2007 vid 19:33

Tjena. ska åka på semester sista veckan i maj. Min polare tjatar om Turkiet och det låter ju all right.
    Ska åka på nån sån där all inclusiv resa så det blir billgt e tanken.
    Tror det finns sånna till massa olika ställen i europa så turkiet e inte helt bestämt.
    Men nu tycks det som han också e sugen på att testa kite och inte bara festa hela tiden även om han inte skulle gå med på att åka till något ställe utan bra röj om kvällarna. Och jag vill festa jag med så.
    Frågan blir altså vart man ska åka? Ingen av oss e bra på kite ( har bara prövat en gång) så det e ju viktigt att det går att gå någon kurs och hyra utrustning och så.

walle svarade 17 år, 9 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • walle

Medlem
    28 januari, 2007 vid 11:48

@roggan 361764 wrote:

Tjena. ska åka på semester sista veckan i maj. Min polare tjatar om Turkiet och det låter ju all right.
    Ska åka på nån sån där all inclusiv resa så det blir billgt e tanken.
    Tror det finns sånna till massa olika ställen i europa så turkiet e inte helt bestämt.
    Men nu tycks det som han också e sugen på att testa kite och inte bara festa hela tiden även om han inte skulle gå med på att åka till något ställe utan bra röj om kvällarna. Och jag vill festa jag med så.
    Frågan blir altså vart man ska åka? Ingen av oss e bra på kite ( har bara prövat en gång) så det e ju viktigt att det går att gå någon kurs och hyra utrustning och så.

Fuerteventura, speciellt Coralejjo, e jevligt bra… iofs utanför europa men fortfarande “spanien”.
    Vet inte hur det e med flyg dit i maj, tror det e svårt med billiga flyg då!?

Annars funkar en resa till Tarifa, inga “all inclusive” dit kanske men det e ju hyffsat nattliv där och inte långt till flashigare ställen på solkusten.
    Enklast e att flyga till Malaga och sedan bila ner(ca 1,5-2tim)

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Kite i Europa i slutet av maj?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.